231337

اطلاعیه مهم صندوق بازنشستگی فولاد درباره اجرای اصلاحیه همسان سازی حقوق و احکام بازنشستگان در آغاز بهار

دنیای معدن: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد طی پیام ویژه ای با تبریک ایام بهار سال ” تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین “و نوروز مهدوی امسال آخرین مراحل برنامه ریزی و اجرای طرح اصلاحیه همسان سازی حقوق بازنشستگان را اعلام کرد.

به گزارش دنیای معدن، متن کامل پیام حسین عامریان به شرح زیر است:” سلام به محضر پرمهر اعضای خانواده بزرگ باز نشستگان فولاد و معدن کشور

طلیعه نوروز مهدوی، آغاز قرن پانزدهم هجری شمسی و فرارسیدن سال نو بر شما عزیزان مبارک باد.

با احترام مفتخرم به استحضار شما گرامیان برسانم که علی رغم مشکلات وافر و محدودیت های موجود، مساعی و زحمات طاقت فرسای چند ماهه خادمین تان در صندوق بازنشستگی فولاد به ثمر نشست و پس از بررسی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نهایتا هیت امنای محترم با تصویب بودجه پیشنهادی صندوق، زمینه تداوم خدمت رسانی بهتر از جهت خدمات رفاهی و برنامه ریزی انجام شده برای پرداخت منظم مستمری و پرداخت بخشی از مطالبات اصلاح طرح همسان سازی را در سال ۱۴۰۱ فراهم نمودند.

ارتقای سطح معیشت، انضباط و شفافیت مالی در امور بازنشستگان و حفظ کرامت وشان بازنشستگان عزیز از اولویت های مهم خادمین شما در صندوق می باشد.

امیدوارم که این اقدام مقدمه ای برای ارتقای سطح معیشت و زمینه ای برای خدمت رسانی شایسته تر و در خور شأن برای شما عزیزان باشد. همچنین ضرورت دارد تا مراتب امتنان و سپاس خویش را از وزیر جوان، جهادی، فساد ستیز و پاکدست وزارت مردم جناب آقای دکتر عبدالملکی که با حمایت بی دریغ خود موجبات این خدمات را فراهم نمودند اعلام نموده و از خداوند منان مسئلت می نمایم در سال جدید همراه با همکاران سختکوشم بتوانیم با ارایه طرح ها و برنامه های تحولی و انقلابی در سایه «دولت مردمی آیت الله رییسی» قدردان بخشی از زحمات سالیان متمادی شما در عرصه صنعت فولاد و معدن کشور باشیم.

بدیهی است اقدامات اجرایی بعد از تعطیلات نوروزی به صورت دقیق اطلاع رسانی می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید