230567

اصلاح همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد/روند پرداخت مطالبات معوق

دنیای معدن: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از اصلاح همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد خبر داد و گفت: تلاش می کنیم طی سه سال پرداخت های مربوط به اصلاح همسان سازی را انجام دهیم.

 

به گزارش دنیای معدن، حسین عامریان درباره مطالبات معوق بازنشستگان فولاد اظهار کرد: مطالبات معوقی بابت همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود داشت که تا دی ماه را تسویه کرده ایم.

وی افزود: یکسری مطالبات ایثارگران باقی مانده که ظرف ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۱ تسویه خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد درباره اصلاح همسان سازی حقوق ها نیز گفت: همسان سازی که در گذشته صورت گرفته بود، اشتباه انجام و موجب تضییع حقوق بازنشستگان شده بود. از هفته اول ورودم به این صندوق، این انتظار از سوی بازنشستگان برای اصلاح همسان سازی مطرح شد.

عامریان ادامه داد: بیش از ۱۰ جلسه با کانون های بازنشستگان برگزار شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که یک اصلاح همسان سازی باید انجام شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اصلاح همسان سازی، سه برابر همسان سازی قبلی است که انجام شده بود عنوان کرد: آخرین همسان سازی انجام شده، نزدیک به یک هزار میلیارد تومان هزینه داشت، اما هزینه اصلاح آن حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان است که تلاش می کنیم آن را در عرض سه سال انجام دهیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد درباره تامین منابع اصلاح همسان سازی حقوق ها گفت: این هزینه باید از محل منابع داخلی تامین شود. وضعیت صندوق هم مناسب نیست؛ اما در تلاشیم دارایی های غیرمولد را مولد کرده و به نحوی اعتبار مورد نیاز را تامین کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید