251467

بیانیه مدیریت و پرسنل شرکت آلومینای ایران جهت دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

همه باید شرکت کنند، این یک وظیفه است، هم وظیفه اسلامی است، هم وظیفه میهنی و ملی است و حفظ عزت و شوکت کشور به این وابسته است.

 

"بسم الله الرّحمن الرّحیم"

مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)

تلاش همه جانبه دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم جهت کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نشان دهنده ی تاثیر بی بدیل رای تک تک آحاد جامعه در تعیین سرنوشت و تضمین عزت و امنیت ایران اسلامی است.

ما خانواده بزرگ آلومینا اعتقاد داریم که تنها راه حل برطرف کردن مشکلات و ایجاد بستر مناسب جهت پیشرفت جامعه و بهبود، استفاده از حق تعیین سرنوشت با شرکت در انتخابات و برگزیدن نمایندگانی اصلح می باشد که نقشی حیاتی در مواقع حساس و تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز برای مردم دارند.

اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم. مدیریت و پرسنل شرکت آلومینای ایران ضمن اعلام آمادگی جهت حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفندماه، بدینوسیله از تمام مردم ایران بویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان های جاجرم، گرمه و استان خراسان شمالی دعوت به عمل می آورد آنگونه که تاکنون در تمامی عرصه های حضور خوش درخشیده اند، این بار نیز نقش بی بدیل خود را ایفا نمایند. 

 دوشادوش هم پای صندوقهای رأی حاضر می‌شویم و حماسه‌ای بزرگ را برای خلق آینده بهتر در ایرانی با مجد و عزت و عظمت رقم ‌می‌زنیم.

مدیریت و پرسنل شرکت آلومینای ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید