251465

مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت کشور است

دنیای معدن- مدیر عامل شرکت آلومینای ایران گفت: ملت ایران در ۱۱ اسفند ماه جاری اتحاد، انسجام و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند داد و به دشمنان اعلام خواهند کرد که نمی توانند در مسائل داخلی ما دخالت کنند.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ دکتر عبدالله شه بخش در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت آلومینای ایران با موضوع اهمیت انتخابات در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد اظهار کرد: انتخابات مظهر دموکراسی و مردم سالاری است که سرنوشت مشترک یک ملت را مشخص خواهد کرد.

وی ضمن دعوت از تمامی اقشار مختلف جامعه  برای حضور در روز ۱۱ اسفند پای صندوق های رای افزود: شرکت در انتخابات سرنوشت مشترک یک ملت را تعیین خواهد کرد که این مهم در نظام از جایگاه رفیع برخوردار است.

دکتر شه بخش تصریح کرد: اینک همه ما مسوول هستیم در این دوره از انتخابات شرکت کنیم چرا که حضور پرشور نشان دهنده اتحاد، انسجام و عزتمندی کشور است که همه به این مهم لبیک خواهیم گفت.

وی  به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی اشاره ای کرد و افزود: با انتخاب شایسته سرنوشت کشور را مشخص خواهیم کرد بنابراین باید همه اقشار با همدلی و یکرنگی در ساختن آینده کشور مشارکت کنیم.

ایشان همچنین ضمن دعوت از همه همکاران محترم شرکت آلومینای ایران برای شرکت در این حماسه، انتخابات را یک فضیلت بر شمرد و بر حضور حداکثری خانواده بزرگ آلومینا تاکید نمود.

وی همچنین بر صدور و انتشار بیانیه از سوی مدیران و کارکنان با موضوع انتخابات و اهمیت آن تاکید کرد و افزود:

  دشمنان برای حضور کم رنگ و عدم حضور مردم در انتخابات تلاش می کنند اما مردم ما آنان را ناامید خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت آلومینای ایران‌ تصریح کرد: دشمن در راستای ناامیدی مردم  از روش های مختلف استفاده می کند تا در بین مردم شکاف ایجاد کند.

ایشان بر نقش آلومینا در ایجاد نشاط اجتماعی و مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات یک فرصت برای اصلاح کاستی ها است.

 

دیدگاهتان را بنویسید