251224

برکنارى مدیرعامل استقلال قطعى شد: ٤ گزینه جانشینى خطیر

دنیای معدن: برکناری مدیرعامل استقلال قطعی است و وزارت ورزش مذاکرات اولیه برای جانشینی او را شروع کرده است.

به گزارش دنیای معدن، اوضاع استقلال به همان اندازه که در زمین مسابقه و جدول رده‌بندی لیگ خوب و امیدوارکننده است در خارج از زمین و به‌خصوص در داخل باشگاه به شدت نگران‌کننده است و ادامه روند کنونی که با شکاف و جدال جدی بین مدیریت و کادر فنی و در راس آن سرمربی تیم به شدت باعث نگرانی هواداران تیم شده است.

استقلال نه در ابتدای فصل و نه در نیم‌فصل آن‌طور که انتظار می‌رفت تقویت نشد و دوباره در روزهای اخیر شاهد مصاحبه‌های تند نکونام علیه خطیر و از طرفی اقدامات تلافی‌جویانه این مدیر جوان هستیم که تردیدی نیست دود این اختلافات که به نظر می‌رسد مسبب اصلی آن بیشتر مدیریت باشگاه است به چشم تیم و هوادارانش خواهد رفت. دیروز هم برکناری برخی اطرافیان نکونام از جمله مشاور رسانه‌ای او حواشی جدیدی را برای آبی‌ها ایجاد کرد و نشان داد که این جنگ علنی‌تر از قبل شده و با این روند بعید است بتوان صلحی بین طرفین برقرار کرد.

در چنین اوضاعی خبر می‌رسد جمع‌بندی وزارت ورزش و هیات مدیره باشگاه نیز این است که این دو نفر نمی‌توانند در یک کشتی قرار گرفته و استقلال را در این فصل به موفقیت برسانند و در این میان کنار گذاشتن خطیر و برکناری او گزینه‌ای منطقی‌تر خواهد بود.

 همان‌طور که پیش از این در «فرهیختگان» خبر دادیم پروژه برکناری خطیر کلید خورده و حالا وزارت ورزش به‌دنبال یافتن گزینه‌های مناسب برای مدیریت باشگاه استقلال است تا باشگاه از شرایط بغرنج فعلی خارج شود. براساس اخباری که به دست خبرنگار «فرهیختگان» رسیده در حال حاضر پس از بررسی‌های صورت‌گرفته چهار گزینه اصلی برای جانشینی خطیر وجود دارند که احتمالا تا چند روز آینده یک نفر از میان آنها برای نشستن روی صندلی مدیریت این باشگاه پرطرفدار پایتخت نهایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید