246116

نکونام همه را سورپرایز کرد | قرارداد دو ستاره خارجی با استقلال

دنیای معدن: دو هافبک خوب در آستانه عقد قرارداد با استقلال قرار دارند.

به گزارش دنیای معدن، استقلال قرار است به زودی اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام دهد. استقلال در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. با این وجود استقلال به زودی قرارداد دو بازیکن خوب خارجی را ثبت می‌کند.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، منتظر محمد کاپیتان تیم ملی امید عراق که برای عقد قرارداد با استقلال به تهران سفر کرده است، امروز پس از موفقیت در تست‌های پزشکی ایفمارک و دریافت مجوز پزشکی در تمرین استقلال حاضر شد و با لباس شخصی تماشاگر تمرین شاگردان جواد نکونام بود. او در حضور علی خطیر، به جواد نکونام معرفی شد.

منتظر محمد فردا پس از عقد قرارداد رسمی با استقلال در تمرین این تیم شرکت می کند.

روبرتو تورس برای عقد قرارداد با استقلال به زودی وارد تهران می‌شود. روبرتو تورس از ابتدا مورد توجه جواد نکونام قرار داشت و سرمربی آبی ها از مدیران باشگاه خواسته بود زمینه جذب این بازیکن را فراهم کنند.

علی خطیر در روزهای اخیر توانسته با تورس به توافق نهایی برسد و این بازیکن برای عقد قرارداد به زودی راهی تهران می شود.گفته می شود استقلال در روزهای آینده یک مهاجم خارجی هم جذب خواهد کرد

 

دیدگاهتان را بنویسید