246616

افشاگری استقلالی ها علیه یاسین سلمانی ! به استقلال نیامدی چون …

دنیای معدن: یاسین سلمانی با پرسپولیس تمام کرد و حالا حواشی این تغییر مسیر ناگهانی از استقلال به پرسپولیس گریبانگیر این بازیکن جوان تیم ملی امید شده است . یکی دو نفر از مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که یاسین سلمانی چون طمع کرد و حاضر نشد پیشنهاد مالی استقلال را بپذیرد. یاسین سلمانی، هافبک فصل گذشته

به گزارش دنیای معدن، یاسین سلمانی با پرسپولیس تمام کرد و حالا حواشی این تغییر مسیر ناگهانی از استقلال به پرسپولیس گریبانگیر این بازیکن جوان تیم ملی امید شده است .

یکی دو نفر از مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که یاسین سلمانی چون طمع کرد و حاضر نشد پیشنهاد مالی استقلال را بپذیرد.

 

یاسین سلمانی، هافبک فصل گذشته سپاهان که از وی به‌عنوان یکی از خریدهای قطعی استقلال برای فصل جدید نام برده می‌شد سرانجام با توافق با رقیب این تیم راهی پرسپولیس شد.

 

 

سلمانی، هافبک جدید پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با این تیم در مورد اینکه چطور نتوانست با استقلال توافق کند در جملاتی کوتاه و کنایه‌آمیز اعلام کرده: «قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم چند ماه قبل با استقلال مذاکره و صحبت‌هایی داشتیم، اما یک‌سری اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم بازگو کنم و الان خیلی خوشحالم که اینجا هستم.»

حال اینکه واقعا چه اتفاقی در این بین افتاده که سلمانی را از استقلال دور کرده و آیا این موانع به مسائل مالی مربوط می‌شود یا اینکه به قول خود این بازیکن چون از ابتدا پرسپولیسی بوده حاضر نشده است به استقلال برود یک سوی ماجراست.

 

سوی دیگر به باشگاه استقلال برمی‌گردد که طبق شنیده‌ها بعد از به بن‌بست رسیدن با سلمانی درخصوص استقلالی شدن این بازیکن، گویا یکی دو نفر از مدیران این باشگاه اعلام می‌کنند که سلمانی چون طمع کرد و حاضر نشد پیشنهاد مالی استقلال را بپذیرد، امروز بی‌تیم مانده.

 

این در حالی است که درنهایت این پرسپولیس بود که موفق شد از بازار نقل و انتقالات شاه ماهی صید کرده و یکی از اهداف بزرگ این فصل را بخرد.

دیدگاهتان را بنویسید