245312

نکونام: بیرو جایی در استقلال ندارد!

دنیای معدن: مرتضی کرمانی‌مقدم یکی از پیشکسوتان با سابقه پرسپولیس می‌گوید: اطمینان دارم بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند‌.

به گزارش دنیای معدن: ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند و احتمال پیوستن او به استقلال واکنش افراد مختلف فوتبالی را برانگیخته و اعتماد آنلاین نیز با مرتضی کرمانی مقدم در این خصوص گفت‌وگو کرده که آن را می‌خوانید:

اخبار پیرامون بیرانوند را حتما باید شنیده باشید؟ 

بله، اما بیرانوند به استقلال نمی‌رود. مطمئن باشید! او پرسپولیسی است و هر چه دارد از این تیم است. فکر نمی‌کنم بخواهد خودش را پیش هواداران این تیم خراب کند. بیرانوند نمی‌رود.

یک صحنه عجیب از مدیر باشگاه منتشر شده که خیلی هم در صفحات مجازی سر و صدا کرده. 

بنده خدا درویش دارد به تنهایی همه کار می‌کند. او در این مدت خیلی زحمت کشید و تنهایی جنگید. الان هم تنهاست و دنبال حفظ تیم است. باید وزارت ورزش و همه کمک کنند، چون پرسپولیس قهرمان شده و باید برود برای مسابقات آسیایی و در واقع این تیم، تیم ملی ما محسوب می‌شود. باید تیم قوی ببندند، اما این مشکلات را دارد.

در صورت جدایی بیرانوند جانشینی برای او هست؟

دروازه‌بان هست، اما بیرانوند سابقه خوبی در تیم ملی و پرسپولیس داشته و خیلی سخت است کسی جای او را بگیرد‌. مطمئنم جایی نمی‌رود!

در زمان شما پول چقدر مهم بود؟ 

اصلا اهمیت نداشت. پول زیادی هم نبود و تیم ما هم مردمی بود. اما هیچ‌ وقت فکرش را هم نمی‌کردیم که به خاطر پول به تیم رقیب برویم. باز هم می‌گویم بیرانوند به خاطر پول نمی‌رود.‌ شاید عصبی باشد به خاطر اینکه باشگاه به تعهداتش عمل نکرده، اما مطمئن باشید نمی‌رود.

شما هم در آن زمان از استقلال پیشنهاد داشتید؟ 

من قبل از اینکه بیایم پرسپولیس از طریق دامادمان به عبدالعلی چنگیز معرفی شدم و یک ماه هم با استقلال تمرین کردم اما چون پرسپولیس را دوست داشتم قرارداد نبستم و آمدم پرسپولیس. اما از تیم‌های بهمن و ذوب آهن پیشنهاد داشتم. مثلا وقتی از قطر برگشتم تیم بهمن که وضع مالی خوبی داشت به من پیشنهاد ده میلیونی به علاوه یک ماشین اُپل داد. با ده میلیون می‌توانستم پنج تا خانه بخرم اما با دو میلیونی که از عابدینی گرفتم قراردادم را با پرسپولیس بستم. نمی‌توانستم ‌فکرش را کنم که از پرسپولیس جدا شوم.

الان از نظر مالی تامین هستید؟ پیشمان نیستید که به بهمن نرفتید؟ 

از لحاظ مالی که تامین نیستم و هنوز مستاجرم، اما خیلی موقع‌ها پشیمان هستم، چون الان سراغی از پیشکسوتان نمی‌گیرند. باشگاه پرسپولیس سراغی از ما نمی‌گیرد و احترامی به ما نمی‌گذارد، اما باز هم از ته دلم خوشحالم ‌که نرفتم.

درآمدتان چطور است؟ 

درآمدی ندارم! اگر تیمی باشد، مربیگری می‌کنم یا از طریق مدرسه فوتبال زندگی‌ام می‌چرخد‌.

اگر بخواهید به بیرانوند حرفی بزنید چه به او می‌گویید؟ 

او این کار را نمی‌کند به او به ‌عنوان یک همشهری و یک پیشکسوت می‌گویم این اشتباه را نکن. چون خیلی‌ها با رفتن به تیم ‌رقیب فوتبال‌شان تمام می‌شود و‌ دیگر آن آرامش لازم را در کشور خودشان ندارند و همیشه باید درگیر حواشی باشند. این کار را نکند بهتر است!

 

دیدگاهتان را بنویسید