245345

دروازه‌بان اول استقلال ۹۹ درصد این بازیکن است!

دنیای معدن: حضور احتمالی علیرضا بیرانوند در تیم استقلال پروسه جذب دروازه‌بان خارجی را در این تیم متوقف کرد و حالا که حضور علی بیرو در تیم پرسپولیس تکرار شده، مدیریت باشگاه استقلال دوباره دچار چالش شده است و حالا شاید جذب یک دروازه‌بان خارجی هم برای آبی‌ها امکان پذیر نباشد. با این شرایط بهترین گزینه برای استقلال بازگرداندن سید حسین حسینی است.

به گزارش دنیای معدن، به نظر می‌رسد انتقادها از سید حسین حسینی از سوی تماشاگران استقلال به دلیل از دست دادن دو جام بوده است، در حالی که از نگاه فنی او در گل‌های خورده در بازی برگشت دربی و فینال جام حذفی به زعم کارشناسان مقصر نبوده است. از سویی این دروازه‌بان پیش از این به همراه استقلال قهرمان لیگ برتر شد و در مسابقه ای که استقلال قهرمان سوپر جام شد، چند موقعیت خوب گلزنی را از تیم حریف گرفت.

جذب یک دروازه‌بان خارجی جدا از مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه استقلال، در فاصله کمتر از یک ماه مانده به شروع بازی‌ها شاید یک ریسک برای کادر فنی آبی‌ها باشد و آنطور که از شواهد امر پیداست، باشگاه استقلال در روزهای آینده برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان وارد عمل خواهد شد. مگر اینکه در روزهای آینده مدیریت جدید باشگاه استقلال به جواد نکونام برای جذب بازیکنان خارجی اطمینان خاطر دهد. آنوقت است که سرمربی استقلال شاید یک دروازه‌بان خارجی به ترکیب اضافه کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید