231042

دربی آخرین فرصت پرسپولیس برای قهرمانی است/ یحیی شک نکند با این روش استقلال را می برد/ امیدوارم پست یک بازیکن تغییر نکند

دنیای معدن- هافبک تیم ملی و پرسپولیس در دهه ۶۰ از یکسری اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه سابق خودش دلخور و عصبانی است.

به گزارش دنیای معدن- با ضیا عربشاهی  درخصوص بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان و همچنین دربی روز پنج شنبه گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

 ابتدا از دیدار پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان برای ما بگویید.

 بچه ها بازی را خوب شروع کردند اما به نظرم پرسپولیس نباید با یک مهاجم بازی کند. این پسر تمیروف مهاجم زحمتکش و خوبی است منتهای مراتب درخط حمله تنها بود. ما در خط هافبک مهره های زیادی داریم که هریک قابلیت فراوانی دارند ولی ۳ مهاجم داریم و می توانیم در هر بازی از دو نفر آنها استفاده کنیم.

 ولی احتمال زیادی دارد در دربی هم پرسپولیس با تک فوروارد و دو وینگر در چپ و راست استفاده کند؟

 این دیگر تشخیص سرمربی است و من هم فقط نظرم را گفتم. به نظرم بازی با استقلال آخرین فرصت پرسپولیس برای قهرمانی است و انشالله بچه ها برنده شده و اولین شکست فصل حریف را رقم بزنند.

 به نظر شما دروازه بان پرسپولیس در دربی چه کسی باشد بهتر است؟

 باز تکرار می کنم این نظر شخصی من است اما فکر می کنم اگر حامد لک با تجربه بازی کند بهتر باشد.

 اما شاید روحیه لازم را نداشته باشد؟

کادرفنی پرسپولیس تجربه لازم را دارد و باید از لحاظ روحی و روانی حامد لک را آماده کند. یک زمانی ما درپرسپولیس ۱۲، ۱۳ ملی پوش داشتیم اما وقتی علی پروین صحبت می کرد هیچ کس جیک نمی زد! او از لحاظ روحی و روانی هم به خوبی همه ما را آماده می کرد و حالا هم مربیان پرسپولیس باید روانشاسی کرده و به حامد لک برای بازگشت کمک کنند. فقط امیدوارم در دربی دفاع چپ نشود! امیری قابلیت های هجومی زیادی دارد ضمن آن که سعید آقایی نشان داده است مدافع چپ خوبی است و می تواند راحت جلوی استقلال بازی کند و خوش بدرخشد.

 نقطه ضعف استقلال کجاست؟

 هرچند استقلالی ها یک مدافع وسط برزیلی خریده اند اما باز هم به نظر من نقطه ضعف این تیم مرکز خط دفاع است. شک نکنید اگر ما با دو مهاجم بازی کرده و از جلو پرس کنیم می توانیم برنده این دربی شویم. البته اگر اجازه بدهید امروز می خواهم در مورد یک موضوع خاص حرف بزنم.

 بفرمایید؟

 می خواهم خدمت این آقای حسین قربان زاده بگویم شما حق ندارید در مورد پیشکسوت پرسپولیس آن هم در رسانه ملی آن طور صحبت کنید و بگویید از پول باشگاه کت و شلوار و جوراب خریده است. من می دانم منظور این آقا کیست اما حق ندارد این طوری صحبت کند.

 منظور حسین قربان زاده رئیس کل سازمان خصوصی سازی کیست؟

 منظور او محمد حسن انصاری فرد بود اما شاید نمی داند همین انصاری فرد ۵ سال مجانی برای پرسپولیس بازی کرده است. آقای قربان زاده خود شما ۵ ماه حقوق نگیری زمین و زمان را به هم می دوزی اما محمد حسن انصاری فرد ۵ سال در پرسپولیس رایگان بازی کرده است. ضمن آن که کاری که خودشان انجام می دهند غیر قانونی است!

 غیر قانونی؟!

 بله، مدارکش را هم برای شما می فرستم تا بدانید حتی رئیس جمهور محترم کشورمان هم گفته است حق واگذاری پرسپولیس و استقلال را ندارند. حتی یک درصد سهام پرسپولیس را هم نمی توانند واگذار کنند آن وقت می آیند این حرف ها را زده و به پیشکسوت تیم ما توهین می کنند. آقایان شاید نمی دانند قهرمانی پرسپولیس در آسیا مدیون همین محمد حسن انصاری فرد است. من این حرف ها را برای خوشآیند کسی نمی زنم و همه می دانید زمان مدیریت محمد حسن درپرسپولیس پُستی نداشتم اما آدم باید واقعیت ها بگوید و نترسد. اگر بعد از برنامه فوتبال برتر چهار تا پیشکسوت پرسپولیس جواب آن آقای قربان زاده را می دادند دیگر کسی جرأت نمی کرد به بازیکنان سابق تیم ما توهین کند.

 ولی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال آغاز شده و…

 با سند و مدرک می گویم این واگذاری سهام قانونی نیست. اصلا بدهی های پرسپولیس یا درآمد آن مشخص نیست که بخواهند سهامش را بفروشند. آقایان باید بدانند پرسپولیس متعلق به هواداران است و کسی نمی تواند سینه اش را سپر کند و بگوید سهام را به طرفداران می فروشیم. از نظر ما پیشکسوتان این حرف ها اصلا درست نیست و لازم است باهوش باشیم. این صحبت های قشنگ قشنگ و صحنه سازی ها هم بی فایده است و مطمئن هستم هواداران پرسپولیس گول نخواهند خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید