243271

خبر خوش حجت کریمی برای استقلالی ها ؛ دو بمب جدید در راه ؟

دنیای معدن: در روزهای اخیر و پس از انتشار خبر سفر مدیر عامل استقلال به امارات شایعه بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم باعث نگرانی هواداران شد که این صددرصد اشتباه است.

به گزارش دنیای معدن، یکی از پرونده‌های باز مالی باشگاه استقلال بدهی به مجموعه شباب الاهلی امارات برای انتقال قرضی مهدی قایدی به ایران بود. یک میلیون و دویست درهمی که چند روز قبل با تأیید کاتنال رسمی باشگاه به حساب باشگاه اماراتی واریز شد اما این پایان پرونده شباب نبوده است. ظاهراً در قرارداد قید شده بوده اگر تأخیری در پرداخت بدهی استقلال ایجاد شود باشگاه شباب الاهلی روزانه مبلغی به عنوان جریمه دریافت کند. مبلغی که ظاهرا چیزی در حدود نیمی از اصل بدهی قبلی استقلال به باشگاه شباب الاهلی امارات است.

حالا حجت کریمی در نظر دارد به واسطه ارتباط خوبی که با مدیران تیم اماراتی دارد عازم دبی شده و با آنها در این باره صحبت کند تا جریمه دیرکرد پرداخت پول را نگیرند. کاری که در دی ماه و طی سفر همراه با فتح الله زاده انجام داد و زمان بیشتری برای استقلال گرفت تا بدهی‌اش را در فروردین ماه بپردازد. لازم به ذکر است کمتر باشگاهی حاضر می‌شود مفاد قراردادی که خودش تنظیم کرده را زیر پا بگذارد ولی رابط سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال این قول را داده که کل این جریمه را ببخشند.

اما نکته مهمتر و شاید بمب اصلی خبری در سفر کریمی به دبی به تمدید قرارداد مهدی قایدی با استقلال مربوط می‌شود تا خواسته و آرزوی هواداران استقلال از این طریق برآورده شود. قرارداد قرضی این ستاره بوشهری با استقلال نهم تیرماه به پایان می‌رسد ولی حجت کریمی می‌خواهد در همین سفر مقدمات تمدید قرارداد قایدی را هم فراهم کند. ظاهراً قایدی هم به این موضوع راضی است و دوست دارد در جمع شاگردان ساپینتو در فصل آینده باقی بماند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید