243211

یامگا از استقلال جدا شد؟

دنیای معدن: سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در واکنش به شایعه جدایی کوین یامگا از این باشگاه گفت: این مسائل حاشیه‌هایی است که نباید به آن توجهی کرد.

به گزارش دنیای معدن، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی اظهار کرد: طلب سرمربی اسبق استقلال هفته گذشته پرداخت شد، تاییدیه پرداخت این پول را به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) ارسال کردیم تا پرونده این بدهی بسته شود.

جدایی یامگا شایعه است

کریمی درباره شایعاتی که درباره فسخ قرارداد یامگا مطرح شده، توضیح داد: این مسائل حاشیه‌هایی است که نباید به آن توجهی کرد، طلب این بازیکن را امروز پرداخت خواهم کرد تا مشکلی از این بایت وجود نداشته باشد.این بازیکن هم اعلام کرد روی بهبودی خود تمرکز خواهد کرد تا هرچه زودتر به شرایط بازی برسد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در خصوص آخرین شرایط پرداخت طلب پادووانی، مدافع برزیلی سابق استقلال که در این تیم مصدوم و مجبور به خداحافظی از فوتبال شد، خاطرنشان کرد: کارهای پرداخت پول پادووانی را هم در حال انجام است و ان‌شاءالله در یکی، دو روز آینده به نتیجه می‌رسد.

برای بخشش جریمه استقلال به امارات می‌روم

وی در خصوص جریمه استقلال به خاطر دیرکرد در پرداخت مبلغ رضایتنامه باشگاه الاهلی امارات برای جذب مهدی قایدی به صورت قرضی تصریح کرد:  بدهی استقلال به الاهلی حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار درهم بود. باشگاه شباب الاهلی هم هفته گذشته مطالبات خودش به مقدار یک میلیون درهم را نقدا دریافت کرد. در این هفته هم برای مذاکره با مسئولان این باشگاه و بخشش جریمه به امارات خواهم رفت.

کریمی در پایان گفت: آمده‌ام به استقلال کمک کنم. تا جایی هم که توانستم کار کردم. سنگین ترین کار را قبول کردم. در سخت ترین شرایط و با وجود هزاران مشکل این کار را قبول کردم و نگفتم در باشگاه پول نیست.امیدوارم با حمایت هواداران و وزارت ورزش بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید