242562

اظهارات تامل برانگیز رئیس هیات مدیره استقلال

دنیای معدن: حجت کریمی که به عنوان رئیس هیات مدیره استفلال انتخاب شد توضیحاتی در خصوص مسائل مدیریتی داد.

به گزارش دنیای معدن، حجت کریمی که به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال انتخاب شده در ابتدای صحبت های خود با شبکه خبر و در پاسخ به اینکه آیا هیئت مدیره فتح الله زاده را در حل مشکلات باشگاه تنها گذاشته است یا خیر گفت: نه این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد.

اعضای هیات مدیره پا به پای مدیرعامل پیگیر تمام کارها بوده اند ولی این مسئله را در نظر بگیرید که مشکلات زیاد هستند و فقط همین مواردی که شنیده اید نیستند. در این مدت پرونده های زیادی وجود داشته اند که خدا را شکر حل شده اند و ان‌شاءالله این چند مورد باقی مانده هم برطرف خواهند شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا فتح الله زاده چک های شخصی خودش را نقد کرده یا خیر هم گفت: نه این موضوع به صورت نبوده است و صحبت هایی که جناب قربانزاده عنوان کرده بودند هم به این دلیل بوده که پیگیری کاملی را در این رابطه انجام نداده اند و نباید این طور می گفتند که فتح الله زاده پنج میلیارد از حساب برداشت کرده است. چک هایی که دست آقای فتح‌الله زاده بودند به سال ۹۱ برمی‌گشتند که متعلق به چند شخص دیگر بودند که از باشگاه طلب داشته اند و با حساب و کتاب هایی که انجام شد پنج میلیارد از حساب باشگاه برداشته شد.

کریمی در ادامه تاکید کرد: فتح الله زاده هنوز چک های شخصی خودش را دریافت نکرده است و این مبالغی که دریافت شده طلب دوستان او از باشگاه بوده اند. شما حساب کنید اگر هرکسی که در سالهای گذشته به عنوان سرمایه گذار مثلا پنج میلیارد به باشگاه استقلال داده بعد چند سال با حکم دادگاه و با احتساب ضرر و زیان آن حدود بیست میلیارد از باشگاه دریافت کرده است. یک سری اتفاقاتی افتاده که با حکم دادگاه بوده و طلبکار از حساب باشگاه پولش را نقد کرده است.

رئیس هیات مدیره استقلال همچنین در مورد تعداد اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: درحال حاضر تعداد اعضای هیات مدیره چهار نفر هستند و بعد از برگزاری مجمع یک نفر دیگر هم اضافه خواهد شد تا تعداد به حدنصاب قانونی برسد.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات ساپینتو تا به حال پرداخت شده یا خیر هم گفت: ما در گذشته به آقای ساپینتو پرداختی هایی داشته ایم اما درحال حاضر کمی عقب هستیم.

رئیس هیات مدیره استقلال صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: در رابطه با طلب استراماچونی هم ان‌شاءالله در چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد، قول هایی داده شده و از وزارت ورزش و دولت هم بابت پیگیری هایشان تشکر می کنم. هیئت مدیره در تعطیلات هم بیکار نبوده اند و پیگیر مسائل مختلف بوده اند و امیدوارم طی یکی دو هفته آینده نتیجه بدهند.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا طلب مربیان بیش از سه ماه عقب افتاده یا خیر گفت: نه هنوز به سه ما نرسیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید