242527

ساپینتو هر طور شده این ستاره را می خواهد

دنیای معدن: یکی از مهره های مؤثر در امر گلزنی و بازی سازی تیم استقلال این روزها با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش دنیای معدن، آرش رضاوند که در نیم فصل اول حضور چندان موفقی در ترکیب تیم استقلال نداشت با شروع نیم فصل دوم و پشت سر گذاشتن تعطیلات موقت لیگ به خاطر برگزاری رقابت‌های جام جهانی به یکباره احیا شد و توانست در نیم فصل دوم چهره دیگری از آرش محبوب هواداران استقلال را در ترکیب استقلال به نمایش بگذارد.

آرش رضاوند که حالا بهترین پاس گل دهنده تیم استقلال نیز به شمار می‌رود در بازی قبل و در نبود سعید مهری یک تنه بار بازی سازی تیم استقلال را به دوش کشید اما به دلیل مصدومیت جزئی حالا در شرایطی قرار گرفته که شاید نتواند در مصاف حساس این هفته مقابل آلومینیوم اراک تیمش را همراهی کند.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد ساپینتو در این باره با کادر پزشکی تیمش در ارتباط است و از آنها خواسته این بازیکن را به شرایطی برسانند که بتواند استقلال را در بازی حساس مقابل نماینده اراک همراهی کند. گرچه او به آنها گفته هرگز نمی‌خواهد خطری سلامت آرش رضاوند را تهدید کند.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم اراک جمعه این هفته و ساعت ۱۹ و ۳۰ در زمین تیم ارا کی برگزار خواهد شد. این بازی در چارچوب هفته بیست و پنجم است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید