242066

قلعه نویی: همه بسیج شده بودند که به استقلال برگردم اما…

دنیای معدن: ۱۲ سال قبل و در آذر ماه سال ۱۳۸۹ امیر قلعه نویی سرمربی وقت سپاهان در رقابت های لیگ برتر توانست پرسپولیس را مغلوب کند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از پارس فوتبال، ۱۲ سال قبل و در آذر ماه سال ۱۳۸۹ امیر قلعه نویی سرمربی وقت سپاهان در رقابت های لیگ برتر توانست پرسپولیس را مغلوب کند. پرسپولیس با هدایت علی دایی در این بازی یک بازنده بزرگ بود تا سپاهان ثابت کند یکی از این مدعیان اصلی قهرمانی است. امیر قلعه نویی بعد از این دیدار در نشست مطبوعاتی حرف های جالبی زد و تاکید کرد: تیم ما بهتر از تیم دایی بازی کرد و فرصت های بیشتری هم داشتیم اگر دروازه بان پرسپولیس نبود می توانستیم بیشتر نیز گلزنی کنیم.

وی در ادامه به حرفهای پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم مظلومی راجع به چه کسی و با چه مدرکی حرف زده اما اگر منظور او من بودم خدا کند هر مدرکی که دارد رو کند. پیش از شروع فصل همه ایران بسیج شده بودند که من به استقلال برگردم اما مسائلی رخ می دهد که نمی شود عنوان کرد و متاسفانه چنین مسائلی فوتبال ما را به این حال و روز انداخته است.

قلعه نویی در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از شروع لیگ، فتح الله زاده چند بار با من تماس گرفت که به استقلال بیایم اما من بچه نازی آبادم و به قول شفاهی که به مسئولان سپاهان داده بودم تعهد داشتم به نظرم آدم باید روی حرفش بماند .

 

دیدگاهتان را بنویسید