230676

ماجرای مذاکره استقلال با امیر قلعه‌نویی که پرسپولیس مانع شد

دنیای معدن- در لیگ بیستم یکی دو روز مانده به بازی حساس پرسپولیس و گل گهر در سیرجان بود که اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با امیر قلعه‌نویی مذاکره کردند.

به گزارش دنیای معدن، گزینه اول هیئت مدیره استقلال امیر قلعه‌نویی بود که سکان هدایت گل‌گهر سیرجان را در دست داشت و گزینه دوم فرهاد مجیدی. درست ۴۸ ساعت مانده به بازی حساس تیم‌های پرسپولیس و گل گهر در سیرجان نماینده هیئت مدیره استقلال با امیر قلعه نویی مذاکرات اولیه را انجام داد و قرار شد دو روز بعد از بازی پرسپولیس و گل گهر امیر قلعه‌نویی در تهران مذاکرات نهایی را با استقلال انجام بدهد اما به شکل عجیبی گل گهر سیرجان بازی را در خانه خودش با ۵ گل به پرسپولیس واگذار کرد تا معادلات کاملا به سود فرهاد مجیدی عوض شود.

در واقع این نتیجه عجیب باعث شد تا فضای مجازی و صفحات هواداری استقلال از امیر قلعه‌نویی استقبال نکنند و فضا به سود فرهاد مجیدی عوض شود. به همین خاطر مذاکرات مدیران باشگاه استقلال هم به سمت دیگری رفت و در نهایت مجیدی سرمربی استقلال شد و با این تیم تا فینال جام حذفی رفت و در لیگ برتر هم به مقام سوم رسید.

البته امسال فرهاد عملکرد بهتری داشته و توانسته استقلال را در صدر نگه داشته و تبدیل مدعی اصلی قهرمانی کند تیمی که بیست هفته شکست نخورده و تمام رکوردهای قبلی را شکسته و حالا امیدوار است در دیدارهای آینده هم نتیجه بگیرد تا استقلال بعد از ۹ سال قهرمان لیگ برتر شود اما شاید اگر آن روز در لیگ بیستم پرسپولیس با ۵ گل گل گهر را شکست نمی‌داد امروز امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود نه فرهاد مجیدی.

 

دیدگاهتان را بنویسید