238440

​استراماچونی بازهم در اوج رفت| پایان مرد ایتالیایی در الغرافه

دنیای معدن: آندره استراماچونی، چهره محبوب استقلالی‌ها که درحال سپری کردن دوران مربیگری در باشگاه الغرافه قطر بود، به دلیل وقفه طولانی درلیگ قطر این باشگاه را به شکل توافقی ترک کرد.

به گزارش دنیای معدن، آندره استراماچونی برای استقلالی‌ها یک چهره خارجی همیشه محبوب و فراموش نشدنی است. مردی که توانست درنیم فصل یکی از جذاب‌ترین تیم‌های تاریخ این باشگاه را پدید آورد. استراماچونی که بعد از جدایی ازاستقلال شکایت بلند بالایی علیه این باشگاه مطرح کرد و بعد از گذشت یک سال به باشگاه الغرافه قطر رفت، به شکل توافق این باشگاه را ترک کرد.  

استراماچونی دلیل این جدایی را وقفه طولانی در برگزاری لیگ ستارگان قطر اعلام کرده است تا مشخص شود او به شکل توافقی این باشگاه را به سمت ایتالیا ترک کرده است.

استراماچونی پیش از ترک قطر الغرافه را با فاصله چهار امتیاز از صدر جدول در رتبه چهار نگه داشت و این باشگاه با مربی جدید در موقعیت مناسبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد قرار دارد.

استراماچونی البته تاکید کرده تا پایان جام جهانی در قطز خواهد ماند و بعد از تماشای جام جهانی این کشور را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد.

جدایی او از الغرافه بی شباهت به جدایی از استقلال نیست. او دراستقلال هم دراوج بود و با تیمش نتایج خوب را رقم زد.

 

دیدگاهتان را بنویسید