236310

مهاجم استقلالی از لیست خارج و مهدی قائدی جایگزین شد/ ۲ بازیکن دیگر آبی ها خط می خورند

دنیای معدن: تیم فوتبال استقلال بعد از شکست نوبرانه هفته اول مقابل سپاهان حالا خود را آماده می‌کند تا در ادامه رقابت‌های فصل جدید بتواند با کسب پیروزی‌های پیاپی در ادامه فصل مهیای دفاع از عنوان قهرمانی شود، این درحالی است که قبل از اینکه سرمربی پرتغالی به جمع آبی‌ها بپیوندد تا حدود زیادی از مراحل نقل‌وانتقالاتی این تیم انجام شد و بعد از اضافه‌شدن ریکاردو ساپینتو و به‌تازگی فاز دوم نقل‌وانتقالات این تیم آغاز شده است.

به گزارش دنیای معدن، در روزهای اخیر مهدی قایدی و محمد محبی به همراه سیاوش یزدانی به این تیم ملحق شدند و حتی صحبت از حضور بازیکنان دیگری مانند سعید عزت‌اللهی و محمد نادری نیز مطرح شده بود که با تکذیب باشگاه استقلال مشخص شد نام این بازیکنان در لیست خرید سرمربی جدید قرار ندارد.

درخصوص لیست ۲۰ نفره بزرگسالان استقلال طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت و اخبار متفاوتی منتشر شد. این درحالی است که با وجود بازیکنانی مانند سعید مهری و عزیزبک آمانوف در لیست بزرگسالان تا قبل از بازگشت یزدانی و پیوستن بازیکنانی مانند قایدی و محبی و همچنین بدون در نظر گرفته‌شدن قرارداد رسمی با کاوه رضایی، ۱۸ نفر در این لیست گنجانده شده و به سازمان لیگ معرفی شده بودند.

درخصوص مهری و آمانوف برخی اخبار حکایت از آن داشتند که این دو بازیکن در لیست زیر ۲۵ سال قرار دارند اما باشگاه استقلال هردو را در لیست بزرگسالان ثبت کرده است. همچنین برخی اخبار دیگر حکایت از آن داشت که نام رودی ژستد، مهاجم فرانسوی فصل گذشته استقلال همچنان در لیست بزرگسالان این تیم در سازمان لیگ برای فصل جدید دیده می‌شود که طی روزهای گذشته نام این مهاجم با اقدام باشگاه استقلال خارج شده و با رسیدن‌ ای‌تی‌سی مهدی قایدی روز گذشته نام این مهاجم بوشهری در لیست بزرگسالان به‌عنوان نوزدهمین بازیکن ثبت شد.

همچنین محمد محبی که بعد از یک تلاش ۷۰روزه سرانجام استقلالی شد، منتظر صدور کارت‌ ای‌تی‌سی است تا به‌عنوان آخرین بازیکن این لیست را پر کند، این درحالی است که با بازگشت سیاوش یزدانی به جمع استقلالی‌ها که اخباری مبنی‌بر تمدید قرارداد او شنیده می‌شود باید یک بازیکن بزرگسال از لیست خارج شود و از سوی دیگر کاوه رضایی نیز که همچنان با مشکلات بدنی و آمادگی جسمانی برای حضور در میادین دست‌وپنجه نرم می‌کند و هنوز قرارداد رسمی خود را با استقلال به امضا نرسانده هم باید در انتظار جدایی یک بازیکن دیگر بماند.

بنابراین فعلا درحالی‌که ‌ای‌تی‌سی محبی صادر نشده استقلالی‌ها برای یک جای خالی نام سه بازیکن را پشت‌خط انتظار می‌بینند که به‌صورت طبیعی و منطقی محمد محبی این جای خالی را پر می‌کند و یزدانی و رضایی باید منتظر بمانند.

درحال حاضر لیست بزرگسالان باشگاه استقلال به این شرح است: ۱. سیدحسین حسینی ۲. حسین مرادمند ۳. روزبه چشمی ۴. آرش رضاوند ۵. سعید مهری ۶. مهدی مهدی‌پور ۷. یامگا ۸. زبیر نیک‌نفس ۹. جعفر سلمانی ۱۰. آرمان رمضانی ۱۱. عزیزبک آمانف ۱۲. ارسلان مطهری ۱۳. سجاد شهباززاده ۱۴. رضا میرزایی ۱۵. رافائل سیلوا ۱۶. سیدمحمد حسینی ۱۷. پیمان بابایی ۱۸. عارف غلامی ۱۹. مهدی قایدی

 

دیدگاهتان را بنویسید