229391

بازیکنان استقلال پس از شکست پیکان چه گفتند؟

دنیای معدن- بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی بر پیکان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش دنیای معدن -  از ساعت ۱۷ دیروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه پاس قوامین مهمان تیم فوتبال پیکان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. در پایان این دیدار بازیکنان استقلال صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* ارسلان مطهری

*لطف خدا شامل حال من می شود، زحمت همه بچه های تیم و انرژی مثبت هواداران باعث این اتفاق می شود.

 

*پیکان بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد و رفته رفته وقتی تعداد بازی ها بیشتر می شود، تیم ها فرم بهتری پیدا می کنند.

 

* سیاوش یزدانی

*بازی را به سختی بردیم، اما به مرحله بعد صعود کنیم. در مورد داوری چیز خاصی ندیدم و داوری هم خوب بود و مساله خاصی برای ما و آن‌ها نداشت و ندیدم که بخواهم نظر بدهم.

 

*اول باید از مجیدی تشکر کنم و به من لطف داشت، اما خودشان هم متوجه شدند و گفتند صحبت‌هایشان کمی تند شد. شاید بعد از مسابقه کمی عصبی شد و شرایط خیلی مطلوب نیست. بازی با هوادار عملکرد خوبی داشتم، اما اخراج شدم که در بازی پیش می‌آید. آقا فرهاد دلش پر بود و آن مصاحبه را کرد در بازی امارات هم که بازی نکردم ۱۰ بار مصاحبه کردم.

 

*دوست و دشمن زیاد است البته من دشمن زیاد دارم تک تک حرف‌هایی را زدم برای مربیان تیم ملی می‌فرستند و حتی برای کسانی دیگر می‌فرستند می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. همیشه در مصاحبه‌هایم احترام گذاشتم و گفته‌ام نظر سرمربی است که می‌خواهد من را بازی بدهد یا بازی ندهد. نظر سرمربی مهم است و همیشه احترام گذاشته‌ام، اما مصاحبه قبلی که من کرده‌ام یکسری از آب گل‌آلود ماهی گرفتند.

 

*وقتی مصاحبه کردم چند نفر در اردوی تیم ملی و حتی سرپرست تیم به من گفت چرا این مصاحبه را کرده‌ای که من گفتم اصلاً چنین حرفی نزده‌ام. دشمن زیاد است شاید حرفم را جور دیگری به آن‌ها رسانده‌اند. همیشه گفته‌ام سلیقه مربی است دوست دارند من را بازی بدهند یا بازی ندهند. تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم در آینده به من بازی برسد.

 

*نمی‌خواهم درباره کنعانی‌زادگان حرف بزنم، چون اصلاً دوست ندارم خود را با ایشان مقایسه کنم دیگر همه چیز عیان است، اما او یک کار ناجونمردانه کرد و به خودش هم گفتم همه هم می‌دانند. چه بگویم کسی دیگر کارهایش را کرد، انداختن گردن من و گفتند سیاوش این کار را کرده است. واقعاً کار ناجوانمردانه‌ای کرد. هیچ وقت نمی‌بخشمش. بعضی‌ها می‌گویند واگذارش کن به خدا، اما من هیچ وقت نمی‌بخشمش. علناً هم به خودش گفتم.

 

*قطعاً و قطعاً کنعانی‌زادگان هیچ وقت رفیق من نبوده و نخواهد بود، چون خودش و دوستانش این کار ناجوانمردانه را کردند و بعد انداختن گردن سیاوش. دیدند که اینطور شده اسم من را وسط انداختند. به پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم هم با من کمی خصومت دارند می‌دانید که من همیشه احترام گذاشتم، اما یکسری از آن‌ها باور کردند و پشت سرم حرف زدند و قضاوت ناجوانمردانه کردند. همه هواداران را می‌بخشم اشکال ندارد، اما ایشان را هیچ‌وقت نمی‌بخشم.

 

*زیاد با ایشان ارتباطی ندارم نمی‌توانم ببخشمش کار زشتی کرد او با آبروی من بازی کرد. بچه‌ها می‌گفتند اشکال ندارد فحش را همه می‌خوردند. من از هواداران پرسپولیس فحش بخورم اشکال ندارم، اما این فحش با آن فحش فرق می‌کرد، چون به شرف و آبروی من توهین شد و ناجوانمردانه این اتفاقات برای من افتاد.

 

*همیشه به هواداران احترام گذاشتم چهار سال پیش بی‌احترامی به هواداران پرسپولیس کردم و عذرخواهی هم کردم، اما هنوز ادامه دارد و این کاری هم که ایشان کرد را به خدا واگذارش می‌کنم و نمی‌بخشمش و تعارف هم با کسی ندارم. سعی کردم مسائل را رک و پوست کنده بگویم.

 

*در مورد مشکل سربازی من خیلی حرف می‌زنند. دیدیم یک خبر جدید در موردم زده‌اند اصلاً به این حواشی گوش نکنید این فوتبال آدم دشمن خیلی دارد و آدم دوست و دشمنش را نمی‌شناسد و هر روز در مورد من حرف جدید می‌زنند سعی می‌کنم توجه نکنم. فکر می‌کنم آنقدر عملکردم خوب بوده که به این حواشی توجه نکنم شما هم توجه نکنید. حتی سن من را جابه‌جا کرده‌اند و زده‌اند متولد ۶۲. من در خیابان با کارت ملی راه می‌روم و هرکس حرف می‌زند می‌گویم این کارت ملی‌ام.

 

*آدم چرا نباید رک و راست حرفش را بزند. مشکل هست دیگر ایشان راجع به من حرف زد. خودش هم قبول دارد و می‌گوید دوستان من می‌گویند چرا این کار را کردی و به خودش هم جا‌های دیگر گفته‌اند. خودش هم رفته جا‌های دیگر گفته است. اشکال ندارد. آدم وقتی با کسی مشکل دارد چرا در رویش حرفش را نزدند. من با ایشان مشکل داشتم و ایشان ناجوانمردی کرد. شاید هم تیمی باشیم شاید در تیم با هم حرف نزنیم، اما کارش ناجوانمردانه بود و من از او ناراحتم و هیچ‌وقت نمی‌بخشمش.

 

* روزبه چشمی

*مهمترین هدف ما پیروزی استقلال بود و موفق شدیم به دور بعد برسیم.

* خیلی به صحنه‌های داوری دقت نکردم. حیدری جزو داوران باتجربه است. فکر می‌کنم اگر صحنه‌ای را دیده، گرفته است.

*تیم‌هایی که خوب بازی می‌کنند الان در کجای جدول حضور دارند. اینکه در هر بازی بخواهید ۱۰ موقعیت داشته باشید، سخت است. تیم‌های بزرگ دنیا هم یک بازی را یک بر صفر می‌برند و دیدار‌هایی بوده که ۱۰ موقعیت گل داشتیم مثل بازی نفت آبادان؛ اما بازی مساوی شد.

*تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و کسب پیروزی مهمترین چیز است و حالا ۵ موقعیت گل داشته باشید یا اینکه یک موقعیت. انشاالله و صد در صدر در هر دو جام مدعی خواهیم بود و عنوان قهرمانی را بدست می‌آوریم.

*مجیدی در همین حد گفتند؟، و من هم در همین حد تایید می‌کنم. تمام صحبت‌های ایشان را تایید می‌کنم. زمین تمرین ما چندان خوب نیست و چند زمین خوب در تهران مناسب است که شهرستانی‌ها آن‌ها را گرفتند. زمین بازی هم امروز خیلی بهتر از بازی قبلی بود.  

*این سوال را باید در نشست خبری از آقای مجیدی بپرسید. سرمربی ایشان است و هر وقت صلاح بداند من در زمین حاضر خواهم شد.

 

* مهدی مهدی‌پور

*بازی خیلی سختی بود. پیکان تیم یکدست و خوبی است. بازیکنان از جان مایه گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. فکر می‌کنم لیاقت بازیکنان و کادر فنی بود که در این بازی به پیروزی برسیم.

*حیدری اکثر صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پیکان می‌زد، اما در مجموع داوری خوب بود. یک کارت زرد گرفتم و چند خطا هم مرتکب شدم، اما فکر نمی‌کنم به گونه‌ای بودند که اخراج شوم.  

*خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و در لیگ صدرنشین هستیم. در جام حذفی هم صعود کردیم. تمام بازیکنان برای این شرایط زحمت کشیدند و خیلی سخت این جایگاه را کسب کردیم. مشکلاتی وجود دارد که همیشه هم بوده است. چیزی را که به سختی به دست آورده‌ایم را نمی‌خواهیم با برخی مشکلات راحت از دست بدهیم. شاید زمانی کارد به استخوان برسد و در  مورد مشکلات صحبت کنیم، اما در شرایط کنونی حیف است جایگاه خوب خود را بیان برخی مشکلات از دست بدهیم.

*سردار آجورلو بسیار زحمت می‌کشد، اما مشکلات هست و همیشه هم بوده است. در حال حاضر نمی‌خواهم زیاد موضوع را باز کرده و درمورد آن حرف بزنم، اما شاید زمانی نیاز باشد مشکلات را بازگو کنم. امیدوارم مشکلات برطرف شود، چون حیف است این موقعیت که در شرایط سخت به دست آمده از دست برود. بهترین اتفاق‌ها باید برای این تیم رخ دهد.

 

* محمد دانشگر

*وریا، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نبودند و این مسئولیت به گردن من بود.  

*ضربه شدیدی به سرم خورد، اما خدا را شکر چیزی نبود و توانستم به بازی ادامه بدهم.  

*بازی خیلی خوبی بود. پیکان تیم جوان و خیلی خوبی است. آن‌ها خیلی هماهنگ و تاکتیکی بازی کردند به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. ما ۳-۴ روز قبل بازی داشتیم. خیلی خسته بودیم. بازی سنگینی با هوادار داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی امروز را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

* کمی از نظر ذهنی مشکل داریم، ولی امسال مثل سال‌های قبل بی‌تجربه بازی درنمی‌آوریم که به خاطر مشکلات باشگاهی، مالی، زمین و ... دست به کار‌های سال‌های گذشته بزنیم. اصلاً این کار را انجام نمی‌دهیم. تمرکزمان کلاً روی بازی‌ها است، ولی اینطور نیست که مشکل نداشته باشیم.

*می‌خواهیم امسال هر طور که شده به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. اگر سکوت کردیم یا اعتصاب نمی‌کنیم به این معنی نیست که مشکل نداشته باشیم. ما یک مجموعه هستیم و همه باید به هم کمک کنیم. ان‌شاءالله مشکلات ما هم برطرف شود.

*مسیر خیلی سختی است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدمان به خداست.  بحث من در مورد دیروز و امروز نیست. ما مشکلاتی از فصل‌های قبل داریم، ولی اصلاً روی ما تأثیر نمی‌گذارد که بخواهد چیزی بین ما و باشگاه به وجود بیاید. همه با هم هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

*نمی‌توانم بگویم چند درصد دریافتی داشته‌ام.  

*متأسفانه در اکران فیلم «بیرو» بدون ماسک حاضر شده بودیم. کار اشتباهی کردیم و عذرخواهی هم کردیم.

 

* محمد حسین مرادمند

*پیکان تیم قابل احترامی است. از همه لحاظ خوب بودند. دویدند و جنگیدند، اما ما توانستیم برنده شویم و به مرحله بعدی برسیم. بازی خیلی خوبی بود. ما بیشتر تلاش کردیم و زحمت کشیدیم.

 

*اصلا در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. خوب و بد، یک روز به ضرر ما بوده، یک روز هم به نفع ما. نمی‌دانم اعتراضشان به چه صحنه‌ای بود. باید بازی را ببینم.

 

*یک خانواده هستیم. خیلی هم مشکل داریم. حتی نسبت به تیم‌های دیگر که زیر نظر وزارت ورزش هستند و هم نهاد هستیم. خیلی بیشتر ار آن‌ها مشکل داریم. اما همه هم‌قسم شدیم و پشت هم هستیم. نمی‌خواهم بگویم چه مشکلاتی داریم. صبر و تلاش می‌کنیم که دل هواداران‌مان را به دست بیاوریم. اما اگر از حدش فراتر برود واقعا برایمان صبر کردن خیلی بد است. وارد جزئیات نمی‌شوم. ان‌شاءالله بازی‌های بعد در موردش حرف می‌زنم.

 

*سرباز؟ نمی‌دانم. ازفردای خودم خبر ندارم. نمی‌دانم زنده ام یا مرده.

 

*رکورددار کارت زرد مسعود شجاعی است و من نیستم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید