234973

محمدی: یک مهاجم خارجی دیگر به جز کاسیانو می‌خواهیم/ گل‌محمدی تا آخر هفته دستیارش را معرفی می‌کند

دنیای معدن- معاون باشگاه پرسپولیس گفت: سهمیه لیگ برتری ما سه جای خالی دارد و بازیکن آزاد هم می‌‌توانیم بگیریم.

 به گزرش دنیای معدن– محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در مورد آخرین خبرها از روند خرید کاسیانو و وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*تا جایی که در توان‌مان بود، توانستیم بازیکنان مدنظر کادر فنی را به خدمت بگیریم. همچنان به دنبال جذب مهاجم هستیم و ظرف یکی، دو روز آینده کارهای کاسیانو را انجام می‌دهیم. توافقات با باشگاه ویزلا انجام شده است، اما با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد، برای جابه‌جایی پول با مشکل مواجه شدیم. امیدواریم که بدون هیچ مشکلی کاسیانو را جذب کنیم تا بعد از آن با نظر گل‌محمدی برای جذب مهاجمی دیگر اقدام کنیم.

*ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؟ هنوز سهمیه لیگ برتری ما سه جای خالی دارد و بازیکن آزاد هم می‌‌توانیم بگیریم؛ طبق نیاز تیم بازیکن جذب خواهیم کرد. نفراتی هم که در اختیار داریم، سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیده‌ و قهرمانی کسب کرده‌اند. آنها هم نیروهای با ارزشی ‌هستند که آرزوی هر تیمی هستند. اگر نیاز نباشد، فعالیت خود را کنسل کرده و دیگر خریدی نخواهیم داشت، اما اگر نیاز باشد، بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

*حضور پیشکسوتان پرسپولیس در نخستین تمرین سرخپوشان؟ پیشکسوتان سرمایه اصلی تیم هستند. آنها در روزهایی که در پرسپولیس هیچ امکاناتی وجود نداشت با تمام جان و دل برای این تیم زحمت کشیدند و روز گذشته هم به ما افتخار دادند و دعوت ما را پذیرفتند. پیشکسوتان می‌توانستند با حمایت‌شان فضای خوبی را در تیم ایجاد کنند.

*سقف قرارداد به دلیل اینکه رعایت نمی‌شود، خیلی جذاب نیست. به‌هرحال برخی باشگاه‌های ما خصوصی هستند و نمی‌توان برای آنها تعیین تکلیف کرد که این پول را بدهند یا ندهند چون بخش خصوصی دوست دارد که پول پرداخت کند یا نکند. تجربه گذشته ثابت کرده این طرح خیلی کارایی ندارد، اما در صورت تصویب طرح به آن احترام می‌گذاریم.

*آخرین وضعیت تکمیل کادرفنی سرخپوشان؟ گل‌محمدی یک نفر را مدنظر داشت که با یکی از دوستان مذاکره کردیم، اما متأسفانه به نتیجه نرسیدیم.

*پیشنهاد به مجتبی حسینی برای دستیاری گل محمدی؟ چون این موضوع قطعی نیست و من هم اطلاعی ندارم، نمی‌توانم اسم ببرم و اظهارنظر کنم. روز گذشته هم با گل‌محمدی صحبت کردم و فکر می‌کنم تا آخر هفته گزینه مدنظرش را معرفی کند و کارهای عقد قرارداد او را انجام بدهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید