233833

محمدی: دلایل تراکتور قابل دفاع نبود/ به جمع‌بندی برسیم به تیم ملی کمک می‌کنیم

دنیای معدن- معاون باشگاه پرسپولیس گفت: ان‌شاالله قبل از اتمام لیگ نتیجه بازی قطعا اعلام می‌شود.

به گزارش دنیای معدن– محمد محمدی در مورد برخی از مباحث پیرامون تیم فوتبال پرسپولیس اظهاراتی داشت که گزیده از صحبت‌هایش را در زیر می‌خوانید:

*در خصوص تیم ملی امید و مسائل مالی آن به فدراسیون فوتبال آمدم تا صحبت کنم. من، مهدوی‌کیا، شریفی‌پور و دستیار خارجی تیم امید دریافتی داشتیم. به کمک خارجی مهدوی کیا در اواخر فروردین پرداختی داشتیم. ان‌شالله بعد از اردوی ازبکستان نیز قرار است پرداختی دیگر داشته باشند.

*امید عالیشاه و سعید آقایی امروز به کمیته انضباطی رفتند. دوشنبه هم افشین پیروانی می‌رود. امیدواریم جلسات خوبی برگزار و نتیجه آن به نفع باشگاه باشد.

*واقعا هیچ جای دفاعی نبود دلایل باشگاه تراکتور کافی و وافی نیست. با توجه به صحبت‌های داور که اعلام کرد؛ قرار نبوده بازی مجددا برگزار شود، فکر می‌کنم هیچ دلیلی برای توضیح اضافه نیست.

*از قول ما گفته بودند که می‌خواهیم بازی کنیم در صورتی که بچه‌های ما در حال دوش گرفتن یا غذا خوردن بودند.

*نظر فدراسیون است که بدون بازیکنان ملی‌پوش در هفته آخر لیگ بازی کنیم. باید بررسی با کادرفنی خودمان داشته باشیم. اگر به جمع‌بندی برسیم قطعاً به تیم ملی کمک می‌کنیم.

*تقریباً با بچه‌ها به توافقات خوبی رسیدیم و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

*گل‌محمدی هیچ لیست مازاد و خریدی نداده و اگر گل‌محمدی نیاز داشته باشد که کمک مربی به تیم اضافه شود، قطعاً کمک می‌کنیم و موارد مدنظرش را تامین کنیم.

*ان‌شاالله قبل از اتمام لیگ نتیجه بازی قطعا اعلام می‌شود. بازی با تراکتور در زمین ثالث تکرار نخواهد شد و فقط نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس است.

 

دیدگاهتان را بنویسید