233852

استقلال جلوتر از پرسپولیس در نقل و انتقالات!

دنیای معدن- آبی‌ها برای اینکه از رقیب خود در نقل و انتقالات عقب نیفتند کار انتقال هابک لیگ برتری را به نوعی تمام کرده‌اند.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از خبرورزشی، استقلال در حالی لیگ بیست و یکم را با قهرمانی به پایان رساند که ضعف‌هایی در تیم مجیدی خصوصا در فاز هجومی دیده می‌شد. آبی‌ها در میان میدان به یک بازیکن خلاق که توانایی ایجاد تغییر در سبک بازی استقلال را داشته باشد نیاز دارند. به همین دلیل یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات استقلال در تابستان جذب یک هافبک خلاق است.

استقلالی‌ها برای این منظور طی روهای اخیر سراغ سعید صادقی هافبک تکنیکی گل گهر رفتند و با این بازیکن برای فصل آینده به توافقاتی هم دست پیدا کرده اند.

صادقی در فصل جاری عنوان گلساز ترین بازیکن لیگ را فعلا در اختیار دارد و می‌تواند کمک زیادی به تیم فرهاد مجیدی در میانه میدان بکند. گفته می‌شود در صورتی که اتفاق غیرمنتظره ای نیفتد هافبک گل گهر به زودی با استقلال قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد.

هر چند شنیده شده این بازیکن در لیست یحیی گل محمدی هم قرار دارد. با این حال به نظر می‌رسد آبی‌ها برای اینکه از رقیب خود در نقل و انتقالات عقب نیفتند کار انتقال او را به نوعی تمام کرده‌اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید