233089

خط و نشان سرمربی استقلالی شهرخودرو برای فرهاد مجیدی

دنیای معدن- سرمربی شهرخودرو گفت:تیم ما اهل دفاع کردن نیست و در تهران دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم.

به گزارش دنیای معدن؛ داوود سیدعباسی سرمربی تیم شهرخودرو مشهد که سابقه بازی برای استقلال را هم در کارنامه اش دارد درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل استقلال تهران اظهاراتی را مطرح کرد.

 شما سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را داشته اید. بازی با استقلال را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی سخت و جذابی خواهد بود. ما هنوز نتوانسته ایم خودمان را از انتهای جدول دور کنیم و برای جدا شدن از این منطقه که خطر سقوط به شدت تیم مان را تهدید می‌کند مجبوریم برای کسب هر سه امتیاز تلاش کنیم. البته می‌دانیم که با تیم صدرنشین جدول آن هم در تهران بازی داریم و برای اینکه بتوانیم به موفقیت برسیم باید بیش از همیشه تمرکز داشته باشیم. در ادامه با پرسپولیس هم بازی داریم و به هر دو بازی به یک چشم نگاه می‌کنیم.

کسب این سه امتیاز تا چند اندازه برایتان اهمیت دارد؟

شهرخودرو تنها تیم استان خراسان در لیگ برتر است. بنابراین من و اعضای این تیم وظیفه داریم تا جایی که می‌توانیم تلاش کنیم تا سهمیه استان خراسان در لیگ برتر حفظ شود .تا اینجا هم به ویژه در هفته‌های اخیر تمام تلاشمان را کردیم و دنبال این هستیم تا در تهران یک بازی خوب مقابل استقلال به نمایش بگذاریم. همه ما به این موضوع امیدوار هستیم و روی هفته‌های آخر حساب ویژه‌ای باز کرده ایم.

بعد از بازی پرسپولیس و پیکان صحبت‌هایی در ارتباط با روابط دوستانه یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی(سرمربی پیکان) که پیش از این در تیم‌های مختلف با هم همکاری داشتند مطرح شد. شما که قبلاً استقلالی بوده اید نگران نیستید در این باره جبهه‌ای علیه شما گرفته شود؟

موقعیت ما در جدول مشخص است و ما اصلاً فرصت مدارا کردن با رقبا و از این قبیل کارها را نداریم. استقلال حریف قابل احترامی‌است ولی ما به هر بازی به حکم یک فینال نگاه می‌کنیم که اگر در آن نتیجه نگیریم محکوم به سقوط هستیم. البته خوب می‌دانیم با چه تیمی‌بازی داریم.

منظورتان شرایط استقلال است؟

استقلال یکی از تیم‌های باکیفیت این فصل است که هم تا اینجا رکوردهای خوبی در لیگ بیست و یکم داشته، هم از نظر بازیکن یک تیم پرمهره است و هم قیمت بازیکنان آنها مشخص می‌کند چه نفراتی در این تیم حضور دارند. البته بازیکنان ما هم به اندازه خودشان توانمند هستند و ما با همین بضاعت هم توانسته ایم عملکرد خوبی داشته باشیم. به خصوص در هفته‌های اخیر.

پیش بینی تان از بازی تیم تان با استقلال چیست؟

همانطور که گفتم تیم ما اهل دفاع کردن نیست و در تهران دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم. ما در این هفته‌ها فوتبال بازی کرده ایم و اگر نگاهی به بازی‌های قبلی ما بیندازید متوجه این موضوع می‌شوید. در بازی با صنعت نفت هم تا دقیقه ۸۴ با یک گل جلو بودیم ولی در دقایق آخر گل خوردیم. شک نکنید بازیکنان تیم من برای ارائه یک فوتبال زیبا و با تمام توان برای کسب امتیاز در آزادی به میدان خواهند رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید