233459

بازگشت پرسپولیسی وفادار به جمع سرخ ها کلید خورد/ ستاره محبوب در انتظار مذاکره با مدیران باشگاه

دنیای معدن- این روزها شایعات زیادی در خصوص سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده مطرح شده است. برخی از هواداران این تیم خواستا حضور مربی خارجی در این تیم شده اند که البته تعداد آنها کم هم نیست و باید دید در نهایت مدیران باشگاه و البته شخص یحیی گل محمدی در پایان فصل چه تصمیمی خواهند گرفت.

به گزارش دنیای معدن، با این حال در این روزها خبرهای زیادی در خصوص بازگشت برخی از بازیکنان سابق پرسپولیس به این تیم شنیده میشود. آخرین گزینه ای که امروز نامش برای پوشیدن دوباره پیراهن سرخ مطرح شده بشار رسن ستاره عراقی سابق این تیم است.

رسن با القطر یک سال دیگر قرارداد دارد اما گویا از شرایطش در این تیم راضی نیست. بازیکن محبوب سرخ ها که وفاداریش به این باشگاه را پیش از این با ادامه حضورش تا فینال آسیا  ثابت کرده بود

 طبق گفته مدیر برنامه هایش احتمال اینکه به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد زیاد است.

ایجنت ایرانی رسن در این خصوص می گوید: «اگر پرسپولیس بشار را بخواهد خیلی پروسه عجیبی نیست. من همیشه با باشگاه ارتباط دارم و هر زمانی مدیران صلاح بدانند شدنی است که مذاکره میان دو باشگاه انجام شود. پرسپولیس خانه بشار است.

بشار به پرسپولیس و هوادانش علاقه دارد اما الان خودش تصمیم گیرنده نیست. مسلما اگر شرایط فراهم باشد و به پرسپولیس فشار مالی نیاید بشار دوست دارد دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.»

رسن یکی از بازیکنانی بود که بعد از رفتنش سرخ ها به شدت کمبود او را در میانه زمین احساس کردند. هافبکی که خلاقیتش در فاز هجومی سرخ ها به شدت تاثیرگذار بود. حالا در صورتی که این بازیکن در لیست خرید سرخ ها قرار بگیرد بازگشت او می تواند مورد استقبال شدید پرسپولیسی ها قرار بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید