233186

آقای رضاییان، فکر می‌کنی از سیدجلال بزرگتری؟/ کریم باقری بهترین کار را کرد/ شرایط پرسپولیس برای قهرمانی سخت‌تر شد

دنیای معدن- پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقای رامین رضاییان! شما از تیم بزرگتر نیستید که بخواهید با اعتراض و انتقاد به کادر فنی برای باشگاه و سرمربی تیم تعیین تکلیف کنید.

به گزارش دنیای معدن، جواد منافی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن و حواشی این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد.

پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن متوقف شد. انتظار این تساوی را داشتید؟

آنطور که پرسپولیس ۱۰نفره پیکان را شکست داد همه ما امیدوار شده بودیم که با کسب امتیازات کامل دیدارهای بعدی، فاصله‌اش با استقلال را کمتر کند. یعنی مطمئن بودیم که این اتفاق می‌افتد، اما متاسفانه پرسپولیس آن طور که باید و شاید بازی نکرد.

 

چرا این اتفاق افتاد؟

اصلاً بازی خوب شروع نشد. دفاع تمرکز لازم را نداشت و روی همین غافل شدن از بازیکنان ذوب آهن در دقیقه دوم بازی گل خوردیم. به طور کلی پرسپولیس در نیمه اول اصلا خوب نبود و در نیمه دوم زمانی به خودش آمد که دیگر کار از کار گذشته بود.

چطور؟

برای اینکه ذوب آهن در نیمه دوم تقریباً ۱۰ نفره مشغول دفاع کردن بود. این تساوی کار پرسپولیس را برای بازی های بعد سخت کرد. البته ما بازهم ۴ مسابقه دیگر پیش رو داریم و منتظر می‌نشینیم تا استقلال امتیاز از دست بدهد. اما کارمان دوباره سخت شد. چون یک بازی حساس هم پیش روی پرسپولیس است.

بازی با سپاهان؟

بله! بازی با سپاهان همیشه برای پرسپولیس دردسرساز بوده و قطعاً کار را دشوار می‌کند. به ویژه اینکه وحید امیری هم به خاطر محرومیت در بازی بعدی غایب خواهد بود.

در لحظه تعویض رامین رضاییان اعتراض او با انتقاد کریم باقری مواجه شد. نظرتان در این باره چیست؟

کریم باقری کاملا حق داشت! بازیکن باید مطیع باشد. آقای رضاییان! مگر شما از سیدجلال بزرگتری؟ او به محض اینکه تابلو را دید دوید و از زمین خارج شد.

ظاهراً او می‌خواست ضربه ایستگاهی را بزند و بعد خارج شود؟

اصلاً این موضوع قابل بحث نیست. بازیکن باید تابع تصمیم سرمربی باشد. شما ۸۵ دقیقه در زمین بودید چه کار کردید که می‌خواستید در آن یک ضربه انجام بدهید؟ اصلا اجازه ندارید برای تیم در این شرایط حساس جوسازی کنید. الان وقت این کارها نیست. از رامین رضاییان بیشتر از اینها توقع می‌رود. کریم باقری حق داشت با او برخورد کند و به عملکردش ایراد بگیرد. او حق اعتراض نداشت. بازیکن باید مطیع باشگاه باشد.


 

دیدگاهتان را بنویسید