232986

بیژن طاهری فاش کرد : این بهترین خبر برای استقلال بود

دنیای معدن- بیژن طاهری مدیر تیم استقلال گفت: با توجه به شرایطی که تیم شهرخودرو در جدول رده‌بندی دارد بازی بعدی ما با این تیم از بازی با سپاهان هم سخت‌تر است.

به گزارش دنیای معدن، بیژن طاهری، بازیکن و مربی اسبق استقلال و سرپرست فعلی این تیم  درباره دیدار استقلال مقابل سپاهان و شرایط این تیم برای مسابقه هفته بیست و ششم مقابل شهرخودرو اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی با سپاهان چطور بود؟

ما از قبل می‌دانستیم که بازی آسانی پیش روی ما نیست. همین که آقای مجیدی اعلام کرد از تک تک بازیکنان تیم مان رضایت داشته نشان می‌دهد که بچه‌ها در حد توان، وظایفی که برایشان در نظر گرفته شده بود را اجرا کرده‌اند. قطعاً ۳ امتیاز دیدار مقابل سپاهان برای ما شیرین تر بود ولی فکر می‌کنم گرفتن یک امتیاز در نقش جهان، آن هم مقابل هواداران تیم خوب سپاهان امتیاز بدی نباشد.

شرایط میزبانی حریف چطور بود؟

فوق العاده خوب بود. ما هیچ زمان از سفر به اصفهان خاطره بدی نداریم. همیشه لطف تیم‌های اصفهانی شامل حال باشگاه استقلال و مسئولانش بوده است. در استادیوم هم همه چیز خوب بود و هیچ مشکلی از این بابت نداشتیم. جا دارد از بروبچه‌های هیأت فوتبال اصفهان و مسئولان سپاهان مجددا تشکر کنیم.

حضور هواداران‌تان چقدر به کسب این تساوی کمک کرد؟

واقعاً باید دست تک‌تک تماشاگران را بوسید که در این شرایط سخت خودشان را به استادیوم رساندند و از اول تا آخر بازی یکپارچه تیم را تشویق می‌کردند. امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج خوب در بازی‌های آینده زحمات آنها را تلافی کنیم.

در پایان بازی، بازیکنان مصدومی‌هم داشتید که بازی بعدی را از دست بدهد؟

خیر! اتفاقاً این را می‌توان یکی از خبرهای خوب برای هواداران استقلال و مجموعه تیمی ما در نظر گرفت که استقلال از این بازی سنگین بدون مصدوم خارج شد. ولی حسین حسینی ۴ کارته شد و بازی بعدی را از دست داد. البته محرومیت سیلوا هم تمام شده و برای دیدار بعدی مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

تصاویری از عارف غلامی‌در حین سوار شدن به اتوبوس استقلال در پایان بازی منتشر شده که طرفداران تیم کنار او عکس سلفی می‌گیرند و عارف هم ماسک ندارد. نگران ابتلای بازیکن‌تان نبودید؟

باورتان نمی‌شود! اینقدر هواداران نسبت به تیم و بازیکنان ابراز علاقه و محبت می‌کردند که خود ما انتظارش را نداشتیم. ما فکر می‌کردیم حالا که استادیوم‌ها رو به تماشاگران باز شده دیگر کسی مقابل هتل نمی‌آید، ولی عزیزان طرفدار تیم از صبح روز بازی جلوی هتل بودند و ما را شرمنده کردند. امیدواریم بتوانیم با نتایج خوب در هفته‌های آینده دل آنها را شاد کنیم. در رابطه با عارف غلامی‌هم واقعاً ما که هیچ، نیروی انتظامی‌هم حریف طرفداران تیم نمی‌شدند. آنها دوست داشتند بیایند و بازیکنان تیم عکس بگیرند.

خیلی‌ها بر این اعتقادند که استقلال یکی از بازی‌های سختش را پشت سر گذاشته و حالا به بازی آسانی مقابل شهر خودرو رسیده. آیا واقعاً این چنین است؟

اصلاً این طور نیست. شما شک نکنید که بازی شهرخودرو از سپاهان هم سخت‌تر است. آنها برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند و فاصله شان با تیم چهاردهم جدول فقط امتیاز است. می‌توانند با یک برد خودشان را تا رده چهاردهم بالا بکشند. بنابراین قطعاً با تمام توان و نیرو به میدان می‌آیند. ضمن اینکه در پنج بازی اخیرشان شکست نخورده اند. این نشان می‌دهد ما بازی خیلی سختی روبروی نماینده مشهد داریم. مهم‌تر این است که ما از اینجا به بعد هیچ بازی آسانی نداریم و تمام بازی‌ها دشوار هستند. یکی از یکی سخت تر. اعضای تیم استقلال از اینجا به بعد بازی به بازی جلو می‌روند و فقط روی بازی بعدی تمرکز می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید