232950

اعتراض پرسپولیس به قانونی که به نفع استقلال شد!

دنیای معدن – باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهار نظر رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره چگونگی تعیین قهرمان بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش دنیای معدن، علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه «در صورت تساوی امتیاز‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال، بازی رودررو و گل زده در خانه حریف ملاک تعیین قهرمان خواهد بود»، اظهار داشت: از رویکرد سازمان لیگ تعجب می‌کنیم. آقای مهدی قبلاً اعلام کرده بود نحوه تعیین قهرمان در صورتی که بازی رودررو ملاک باشد، به شکلی دیگر است.

وی افزود: در لیگ‌های دیگر قانون بازی رودررو ملاک است، ولی گل زده در خانه حریف ملاک نیست. تعجب می‌کنیم چرا آقای سهیل مهدی یک شبه حرف‌شان را عوض کردند. رسانه‌ها و هواداران هم شاهد صحبت‌های قبل او بوده‌اند ولی اظهارنظر جدید او جای تعجب دارد. قطعاً این موضوع را پیگیری می‌کنیم که چرا یک شبه تصمیم سازمان لیگ تغییر کرده است. دوست نداریم به موارد دیگر اشاره کنیم؛ مثل صحبت‌های مسئولان دیگر سازمان لیگ درباره استفاده از بازیکنان خارجی و بازیکنان سرباز که دیدیم در عمل اتفاقات دیگری افتاد.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درباره نامه‌نگاری این باشگاه با سازمان لیگ برای میزبانی از سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد تصریح کرد: نامه نگاری کردیم و منتظریم جواب‌مان را بدهند. این رأی خیلی به ضرر پرسپولیس است. هواداران یک تیم دیگر فحاشی کردند و نباید ما را از میزبانی محروم می‌کردند، اما به هر حال با توجه به رأی کمیته انضباطی خواهان برگزاری دیدار سپاهان با حضور تماشاگران هستیم. به غیر از این هم راضی نمی‌شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید