231840

سید جلال حسینی و وریا غفوری رفتنی شدند ؟!

دنیای معدن- قرارداد سید جلال حسینی و وریا غفوری در پایان فصل با پرسپولیس و استقلال به اتمام می‌رسد و باید دید چه تصمیمی در مورد آنها گرفته می‌شود.

به گزارش دنیای معدن، سید جلال حسینی به عنوان پرافتخار ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر در آستانه بازنشستگی قرار دارد و باید دید در پایان فصل چه تصمیمی برای آینده ورزشی خود می‌گیرد؟ سید جلال انصافا نقش بسیار مهمی در قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس داشته و حتی منتقدانش نمی‌توانند کتمان کنند که کمتر فوتبالیستی تا این حد در خدمت تیم است و با تمام وجود بازی می‌کند. همین امسال و در ۴۰ سالگی هم سید جلال عملکرد قابل قبولی داشته و هر وقت به میدان رفته اگر بهتر از بقیه مدافعان پرسپولیس نبوده ،ضعیف تر هم ظاهر نشده است. طبعا اگر قرار به خداحافظی هم باشد یحیی و باشگاه پرسپولیس باید بهترین تقدیر را از او بعمل بیاورند تا بنوعی از زحمات این بازیکن تقدیر شده باشد. البته به طور طبیعی از حالا مشخص نیست که پایان فصل چه اتفاقاتی می‌افتد اما بهر حال احتمال خداحافظی سید جلال را باید در نظر گرفت به خصوص اگر قرار باشد مدافعانی چون کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده به پرسپولیس برگردند.

اگر کاپیتان پرسپولیس در ۴۰ سالگی هنوز بازی می‌کند اما کاپیتان استقلال در ۳۴ سالگی نیمکت نشین شده و مجیدی کمتر به او بازی می‌دهد. طبعا هر مربی ای به شرایط آمادگی بازیکنانش نگاه می‌کند و تصمیم می‌گیرد و در این مورد هم ایرادی متوجه مجیدی نیست اما قرارداد وریا غفوری هم در پایان فصل تمام می‌شود و باید دید چه تصمیمی در مورد او گرفته خواهد شد؟ خیلی‌ها می‌گویند وریا می‌تواند حداقل یک فصل دیگر بازی کند اما مساله اینجاست که بعد از حضور صالح حردانی به وریا بازی نمی‌رسد و تازه کوین یامگا هم تقریبا در همان پست وریا بازی می‌کند. طبعا اگر او آمادگی فصول گذشته را داشت، هیچ بازیکنی نمی‌توانست در استقلال نیمکت نشینش کند اما بهرحال سن کاپیتان استقلال بالا رفته و این اندازه نیمکت نشینی برای شان خودش هم خوب نیست.

این که در پایان فصل چه تصمیمی برای کاپیتان‌های پرسپولیس و استقلال گرفته شود،خیلی مهم است .آنها خدمات زیادی انجام داده اند اما در مجموع فصل چندان خوبی را سپری نمی‌کنند و این نگرانی وجود دارد که فصل آینده همین قدر هم بازی نکنند. شاید آنها کم کم به جرگه مربیان بپیوندند و شاید هم تصمیم بگیرند در سالهای پایانی به تیمهایی دیگر بروند اما هر چه هست ماندن یا نماندن سید جلال و وریا در پرسپولیس و استقلال اهمیت زیادی دارد. به خصوص سید جلال که بهرحال در تمام سالهای گذشته ستون اصلی خط دفاعی پرسپولیس بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید