232809

مهدوی: اتفاقات فدراسیون فوتبال شرم‌آور است/ پرسپولیس در چند هفته پایانی نباید لغزشی داشته باشد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از قضیه فساد مالی مسئولان فدراسیون دل چرکین‌ هستم، رقم خوردن این موارد واقعاً شرم‌آور است.

به گزارش دنیای معدن، محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی شود البته شاید در دقایق اولیه جالب نباشد چون هر دو تیم از شرایط مسابقه به دور هستند. شاید تا انتهای نیمه نخست این اتفاق ادامه داشته باشد و بازی چنگی به دل نزند و هر دو تیم تنها همدیگر را محک بزنند، اما مطمئناً در نیمه دوم بازی زیباتر می‌شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس به بُرد نیاز دارد؛ فقط و فقط محکوم به برد است. برای اینکه از کورس عقب نماند، باید این‌اتفاق بیفتد. پیکان همیشه یقه تیم‌های بزرگ را گرفته، اما‌ ما به برد احتیاج داریم و تفاوتی ندارد چه تیمی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

*استقلال صدر جدول را محکم چسبیده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار استقلال مقابل سپاهان گفت: یکی از شانس های استقلال این است که تا اینجای فصل باخت نداشته و با امتیازات خوبی که گرفته صدر جدول را محکم چسبیده، هر چند سپاهان هم‌ در خانه بازی می‌کند و به دنبال ۳ امتیاز است. مطمئناً با کیفیت بالایی که هر دو تیم دارند نویدبخش بازی خوبی است.

مهدوی تصریح کرد: استقلال می‌تواند با پیروزی مقابل سپاهان هم فاصله ۶ امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ و چه بسا بیشتر هم کند. ان‌شاءالله نتیجه به‌نحوی پیش برود که در ۵ هفته پایانی پرسپولیس امیدوارتر بازی‌های خود را دنبال کند. به نظرم پرسپولیس در چند هفته پایانی دیگر نباید لغزشی داشته باشد و فقط و فقط به برد فکر کند.

*اتفاقات‌ خوب در لیگ امسال کم نبوده

وی ادامه داد: اگر قرار است اتفاقاتی بیفتد حداقل تمام امتیازات را کامل جمع کنند و بگویند با وجدان بازی کردیم، اما قسمت نبود جام را کسب کنیم. امیدوارم برای به دست آوردن جام قهرمانی حق به حقدار برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره کیفیت لیگ امسال گفت: کیفیت لیگ خوب است اگر چه در طول فصل یکسری وقفه‌ها به دلیل بازی‌های تیم ملی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا ایجاد شده، اما اتفاقات‌ خوب در آن کم نبوده است. سال جام‌جهانی است و باید شرایط بهتری برای دوره بعدی لیگ ایجاد کنیم.

*از فساد مالی مسئولان فدراسیون دل چرکین‌ هستم

مهدوی‌ درخصوص حواشی اخیر در فدراسیون فوتبال و افشای پاداشهای نجومی به برخی نفرات عنوان کرد: از قضیه فساد مالی مسئولان فدراسیون دل چرکین‌ هستم، آن هم در این شرایط بد اقتصادی که مردم با آن دست به گریبان هستند. فکر می‌کنم خود مردم قاضی هستند و پس از اینکه رسانه‌ها مسائل پشت پرده را رو کردند بهتر می‌توانند به اظهار نظر بپردازند. به نظرم در این موضوع ما سکوت کنیم بهتر است، اما تنها می‌توانم بگویم رقم خوردن این موارد واقعاً شرم‌آور است.

وی‌ درباره برنامه‌ریزی برای حضور موفق در جام جهانی خاطر نشان کرد: اگر قرار است محک خوبی تا پیش از شروع جام‌جهانی بخوریم باید در تورنمنت‌هایی شرکت کنیم که با کیفیت ترین تیم‌ها در آن حضور داشته باشند که بازیکنان‌مان در آنجا خوب شلاق بخورند و آبدیده شوند. چون می‌خواهیم در بزرگترین فستیوال فوتبالی دنیا حضور پیدا کنیم و باید در آنجا با خوب‌های جهان بازی کنیم. امیدوارم تدارکات خوبی برای تیم ملی از لحاظ بازی‌های دوستانه و همچنین اردو فراهم شود تا تمام این اتفاقات دست به دست هم دهد تا با بهترین شرایط پا به قطر بگذاریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید