232679

دو ستاره سرباز استقلال باز می گردند ؟

دنیای معدن- تکلیف دو بازیکن استقلالی – سرباز ملوان بندرانزلی مشخص شد و هر دو از تمرینات این تیم با نظر مازیار زارع خارج شدند.

به گزارش دنیای معدن، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع نیم فصل اول استقلال که در اسفندماه با توجه به مشمول شدن، مجبور به جدایی از این تیم و حضور در تیمی نظامی (ملوان بندرانزلی) شده‌ بودند، توانسته‌اند با دستیابی به معافیت‌هایی از این تیم بدون انجام بازی، خارج شوند. در این میان البته هنوز تکلیف سیاوش یزدانی مشخص نشده است.

مرادمند اما همانطور که طی چند وقت اخیر شایعاتی نیز در این‌باره شکل گرفته بود، با معافیت مواجه شد و تکلیف سربازی خود را به این شکل مشخص کرد. مدافع میانی نیم فصل اول استقلال که جایگاه ثابتی نیز در این تیم داشت، نامه تاییدیه معافیت 18 ماهه خود را با توجه به حضور پدرش در جبهه دریافت کرده تا به این شکل به دوران سربازی کوتاه مدت اما پرماجرای خود پایان دهد. این بازیکن که از ابتدای حضورش در ملوان بندرانزلی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی، در لیست ملوان نیز شانس حضور به دست نیاورده بود، اکنون با تایید معافیتش راهی سفر کربلا شده است و به زودی به تهران بازخواهد گشت. با این حال بعید است او در ادامه بازی‌های این فصل با توجه به شرایط نقل و انتقالاتی مجوز همراهی آبی‌پوشان را به دست بیاورد.

داستان سیاوش یزدانی اما متفاوت است. او که بعد از جدایی اجباری از استقلال و حضور در ملوان برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی با استوری‌های جنجالی‌اش چند بار خبرساز شده است، چندی پیش آزمون دکترای خود را پشت سر گذاشت و اکنون طبق ادعای یکی از نزدیکان باشگاه ملوان در انتظار مشخص شدن پاسخ این آزمون است تا بتواند در صورت قبولی، سربازی‌اش را تعلیق کرده و احتمالا مجوز بازگشت به استقلال را (برای فصل آینده) به دست بیاورد.

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی که اکنون در فاصله هشت بازی به پایان فصل در لیگ آزادگان توانسته این تیم را با اختلاف 11 امتیازی نسبت به جدی‌ترین تیم مدعی، در صدر جدول قرار دهد و شانس بالایی برای صعود در اختیار دارد، علیرغم بحث‌هایی که در خصوص سربازی این دو وجود داشت، در شرایطی مرادمند و یزدانی را به خدمت گرفت که مجوز خروج هیچ کدام از 5 مدافع میانی‌اش را صادر نکرد. اقدامی که اکنون با توجه به اتفاقات رقم خورده، یک تصمیم حرفه‌ای مناسب از تیم مدیریتی این تیم به حساب می‌آید و باید دید تکلیف یزدانی و مرادمند در ادامه فصل به چه شکل خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید