232540

4 استقلالی نمی خواهند فرهاد قهرمان شود!

دنیای معدن- از جمله اتفاقات جالب توجه در دیدارهای لیگ برتری رویارویی بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس در ترکیب دیگر حریفان لیگ برتری مقابل این دو تیم است.

به گزارش دنیای معدن؛ در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر و در هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها، بی شک حساس‌ترین دیدار این هفته مسابقه تیم‌های رده اول و سومی استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان است. بی گمان یکی از ویژگی‌های این دیدار حضور چهار تن از بازیکنان سابق استقلال در ترکیب تیم سپاهان و شاگردان محرم نویدکیاست که می تواند بر جذابیت های این مسابقه بیافزاید. چهار بازیکنی که همراه با دیگر اعضای تیم سپاهان تشنه شکستن رکورد فرهاد مجیدی و استقلال هستند تا شکست ناپذیری این تیم را تمام کنند.

1- رشید مظاهری؛ دروازه بان نیم فصل اول لیگ برتر جاری استقلال یکی از این نفراتی است که در پایان دیدار این تیم مقابل پاختاکور صحبت هایی هم به کنایه نسبت به مربیگری فرهاد مجیدی انجام داد تا جنگ رودررو با سرمربی تیم قبلی اش را از حالا آغاز کرده باشد. او در نیم فصل اول همواره شب قبل از بازی از لیست تیم خط می خورد و تنها یک بار در دیدار با ذوب آهن پس از مصدومیت حسینی 80 دقیقه برای تیم استقلال بازی کرد در حالی که در لیگ برتر بیستم با 19 بازی یکی از مهره های اصلی استقلال و دروازه بان اول تیمش بود.

2-امید نورافکن؛ علاوه بر مظاهری و در خط دفاعی سپاهان، امید نورافکن حضور دارد. بازیکن ملی پوشی که همواره نشان داده مقابل استقلال به ویژه در تقابل با وریا غفوری با توان و انرژی بیشتری به میدان می‌آید تا قدرت و فوتبالش را به استقلالی‌ها اثبات کند.

3- مسعود ریگی؛ یکی دیگر از استقلالی هایی است که در ابتدای فصل جاری از جمع آبی پوشان استقلال جدا و راهی تیم صنعتی سپاهان شد. بی شک مسعود ریگی نیز یکی از مهره های با انگیزه نویدکیا در دیدار مقابل استقلال خواهد بود آنچنان که در بازی رفت هم خیلی تلاش کرد ولی نتوانست مانع از شکست سپاهان شود.

4- سجاد شهباززاده؛ اما یکی از آماده ترین بازیکنان سابق استقلال در جمع زرد و مشکی پوشان سپاهان بازیکن اردبیلی این تیم، سجاد شهباززاده است که در فصول چهاردهم تا شانزدهم و نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم بازیکن تیم استقلال بود. او از ابتدای لیگ برتر هجدهم با پیراهن سپاهان به میدان می رود. سجاد شهباززاده فصل گذشته با بیست گل آقای گل لیگ برتر شد و حالا در فصل جاری لیگ برتر با ۴ گل زده، شرایط خوب سال گذشته اش را ندارد اما همین بازیکن در دیدار آخر تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هر دو گل سپاهان به پاختاکور را زد تا آمادگی اش برای مصاف مقابل تیم سابقش را به رخ بکشد.

ناگفته نماند؛ قطعاً این چهار بازیکن برای دیدار مقابل تیم فرهاد مجیدی انگیزه های بالایی دارند که می تواند برای استقلال دردسرساز باشد. مصاف تیم‌های سپاهان و استقلال روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید