227657

ربیعی: برای کسب پیروزی به مصاف استقلال می‌رویم/ همه بازیکنانم را در اختیار ندارم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: حق استقلال و پرسپولیس بود که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

به گزارش دنیای معدن- محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* استقلال تیم محترمی است، چون هواداران زیادی دارد. انصافا این تیم در شرایط خوبی قرار دارد. بازی فردا به دلیل تشابهاتی که از نظر فنی دو تیم دارند با کیفیت خواهد بود. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم دیدار تماشاگر پسندی باشد.

* همه بازیکنان را ندارم، ولی نسبت به ۲ بازی قبلی شرایط بهتر خواهد بود. تا ساعت ۲۱ امشب اسامی بازیکنان ما مشخص می‌شود.

* شکست نخوردن استقلال تا این جا این یک رکورد خوب برای این تیم است، ولی تیم ما هم تیم با شخصیت و با احترام است. سعی می‌کنم فردا همان بازی‌های قبل را انجام بدهیم.

* مکتب و فلسه دیدار با استقلال برای ما فرقی ندارد. در بازی‌های قبلی برای کسب حداکثر امتیاز وارد زمین می‌شدیم و فردا هم این ایده را خواهیم داشت. اینکه فکر کنید فردا ما عقب بنشینیم درست نیست و هر دو تیم بازی با کیفیتی ارائه می‌کنند. با گل گهر، نساجی و تراکتور به یک سبک و با یک انگیزه بازی کردیم و امیدوارم بازیکنانم با تمرکز کامل وارد زمین شوند.

* حق استقلال و پرسپولیس بود که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، ولی امیدوارم مشکلات هر دو تیم واقعا حل شود، چون تیم‌های ما معمولا در این مسابقات زحمات بسیار زیادی می‌کشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید