232535

واکنش عضو سابق هیات مدیره استقلال به اظهارات سمیعی

دنیای معدن- واکنش عضو سابق هیات مدیره استقلال به اظهارات سمیعیسمیعی، معاون حقوقی استقلال مدعی شده برخی اعضای سابق هیات مدیره این باشگاه به دنبال بازپس گیری کمک‌های مالی خود از باشگاه استقلال هستند. این ادعا از سوی برخی اعضاء تکذیب شده است.

به گزارش دنیای معدن، اظهارات اخیر سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره اینکه برخی اعضای سابق هیات مدیره باشگاه استقلال به دنبال باز پس گیری کمک‌های مالی خود هستند، نگاه‌ها را متوجه اعضای سابق هیات مدیره استقلال کرده است. افرادی که در روز‌های مدیریت در امورات باشگاه استقلال همواره مورد توجه رسانه‌ها بودند. برخی از این افراد به دلیل تمکن مالی کمک‌های قابل توجهی به باشگاه استقلال انجام داده‌اند که در زمان خود بخشی از گره‌های مالی باشگاه استقلال را باز کرده است. به دنبال اظهاراتی که سمیعی انجام داده این سوال به وجود آمد که آیا حقیقتا برخی اعضای سابق هیات مدیره که دراین خصوص فعال بودند، به دنبال بازپس گیری کمک‌های مالی خود از باشگاه استقلال هستند؟

این سوال ما را به سمت اعضای سابق هیات مدیره باشگاه استقلال برد. این افراد البته تمایلی به افشای نام خود نداشتند ودرصحبت‌هایی که داشتند منکر هرگونه شکایتی شدند. یکی از اعضاء که نمی‌خواست نامش فاش شود، گفت: «من هرگز چنین درخواستی به باشگاه استقلال ندادم و باید از آقای سمیعی سوال شود که منظورش از آن مصاحبه چه افرادی هستند وایشان باید دراین باره توضیحات شفافی ارائه کند.» 

حالا باید دید سمیعی درباره اینکه نام این افراد چه کسانی هستند توضیحاتی ارائه خواهد کرد یا خیر؟!

 

دیدگاهتان را بنویسید