232476

نویدکیا: بازی با پاختاکور شانس آخرمان برای صعود از گروه است/ نتایج آنگونه که انتظار داشتیم پیش نرفت

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پاختاکور تیم خیلی خوبی است و در ۲ بازی قبلی‌شان که شکست خورده‌اند، بدشانسی آورده‌اند.

به گزارش دنیای معدن- محرم نویدکیا، سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار برگشت با تیم پاختاکور ازبکستان از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*امیدوارم از این شانس‌مان نهایت استفاده را ببریم و با ارائه یک بازی خوب امیدمان را برای صعود حفظ کنیم. مصدوم و محرومی نداریم و خداراشکر همه بچه‌ها سرحال هستند.

*واقعیت این است که سعی کردیم با بچه‌ها صحبت کنیم. نمی‌خواهم بگویم همه چیز ایده‌آل است، ولی بچه‌ها تمرکز بالایی برای این بازی دارند، چون این بازی شانس آخر‌مان است و بچه‌ها دوست دارند از این بازی لذت ببرند و امیدوار به آینده باشیم. همه بازیکنان شرایط خوبی دارند و مشکل خاصی جود ندارد.

*امروز باید تمرین کنیم و وضعیت جسمانی بازیکنان را ببینیم تا ترکیب را انتخاب کنیم. تا الان همه بازیکنان سعی کردند بهترین کیفیت‌شان را نشان دهند.

*درست است نتایج آنطور که انتظار داشتیم جلو نمی‌رود، ولی بچه‌ها خوب کار کردند و سعی کردند تا آخرین لحظه بازی وظایف تاکتیکی‌شان را اجرا کنند. همه شرایط خوبی دارند و می‌توانند از ابتدا در زمین حاضر شوند.

*پاختاکور تیم خیلی خوبی است و در ۲ بازی قبلی‌شان که شکست خورده‌اند، بدشانسی آورده‌اند. پاختاکور تیم فوق‌العاده خطرناکی است و ما به این بازی، به عنوان یک بازی معمولی نگاه نمی‌کنیم.

*می‌دانیم این بازی سرنوشت‌ساز است و باید برای همین با برنامه و تمرکز وارد زمین شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید