227197

نویدکیا: یک روز بدشانسی‌های سپاهان تمام می‌شود/ پرسپولیس فقط یک موقعیت داشت

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر منصفانه بگویم، نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم و نشد.

به گزارش دنیای معدن- محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از بازی حساس با پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*اگر منصفانه بگویم، نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم و نشد. پرسپولیس علاوه بر گل یک موقعیت هم داشت و غیر از آن خبری نبود.

*برایم یک مقدار عجیب است که جلوی استقلال، ۱۲ موقعیت و پیکان چند موقعیت و امروز هم همینطور. باید از هواداران عذرخواهی کنیم. می‌دانیم که چقدر این بازی برای آن‌ها مهم بود، اما پیمودن راه سخت احتیاج به آدم‌های سختکوش دارد.

* بازیکنان خوبی داریم که با تمام وجود تلاش می‌کنند. یک روز بدشانسی‌ها تمام می‌شود و شرایط تیم خوب می‌شود و موقعیت‌ها به گل ختم می‌شود.

* باید مسیر را خیلی محکم و قوی ادامه دهیم. با نشستن و غصه خوردن چیزی درست نمی‌شود. بازیکنان ما همه آن چیز‌هایی که خواسته‌ایم را انجام می‌دهند و قطعا این مسیر به نتیجه می‌رسد.

*  می‌دانم که روز‌هایی سختی در انتظارم است که بخواهم این نتایج را جبران کنم. اگر موقعیت‌های ما را در طول بازی نگاه کنید تیمی هستیم که کمترین شانس را به حریفان دادیم، بنابر این باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و نقاط ضعفی که داریم که هرچند کم هم است، برطرف کنیم.

* نمی‌توانم از آن‌ها ایراد بگیریم. حریف می‌خواست از گلش محافظت کنند، اما ما هم از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. آن‌ها حق دارند هر جور دوست دارند تاکتیک شان را اجرا کنند و مشکل از ما بود.

* به عنوان مسئول فنی تیم اصلا چیزی در مورد معاوضه بازیکن با پرسپولیس را تا حالا نشنیدم.

* این یک چیز طبیعی است که اگر ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم، کیفیت‌مان بهتر می‌شد، اما راهی نداشتیم و کمیته انضباطی تصمیم گرفته و حق اعتراضی هم نداشتیم و راهی باقی نمانده بود.

* همان فلسفه همیشگی خودمان را ادامه می‌دهیم و مالکیت توپ زیاد خواهیم داشت. تا اینجای کار هم بچه‌ها خیلی خوب کار کردند، اما هنوز به آن درجه نرسیدیم که از شانس‌ها استفاده کنیم.


 

دیدگاهتان را بنویسید