232263

خبر خوش برای پرسپولیس/ ستاره قرمزها پای قرارداد!

دنیای معدن- ستاره قرمزها با مسئولان باشگاه برای امضای قرارداد به توافق رسید.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال پرسپولیس برای رفع نقاط ضعف تیم به دنبال جذب بازیکن جدید است. البته مدیرعامل پرسپولیس هم در تلاش است طبق درخواست یحیی گل محمدی، قرارداد تعدادی از بازیکنان فعلی را تمدید کند.

احسان پهلوان یکی از بازیکنان مورد نظر سرمربی پرسپولیس است که باشگاه مدتی است برای تمدید با این بازیکن در حال مذاکره است و طبق ادعای برخی از رسانه ها ظاهرا این بازیکن با مسئولان باشگاه به قرارداد رسیده است و بزودی قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر با سرخپوشان تمدید می‌کند.

احسان پهلوان متولد 3 مرداد ماه 1372، بازیکن فوتبال ایرانی است. پهلوان در تیمهای گسترش فولاد، ذوب آهن، سپاهان و تراکتورسازی هم بازی کرده است. همینطور وی برای ایران در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان( یک مسابقه)، به میدان رفته است.

پهلوان در فصل 92- 93 توانست با گرفتن رضایت نامه از باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز با قراردادی 3 ساله به تیم ذوب آهن اصفهان بپیوندد. احسان پهلوان در تاریخ 3 آذر ماه 92 با توافق مدیران باشگاههای ذوب آهن و فولاد مبارکه باشگاه سپاهان اصفهان با نظر زلاتگو کرانچار بطور قرضی و برای نیم فصل به تیم باشگاه سپاهان اصفهان پیوست. پهلوان در سال 93 با پایان قراردادش با سپاهان مجددا به ذوب آهن اصفهان برگشت.

در 12 شهریور ماه 1399 احسان پهلوان با تیم فوتبال پرسپولیس ,قهرمان فصل قبلی لیگ برتر فوتبال ایران قرارداد دوساله بست.از مدتها قبل احتمال اینکه پرسپولیس اورا جذب کند بعضی از رسانه ها اعلام کرده بودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید