232451

سه مقصد برای قایدی در صورت جدایی از الاهلی

دنیای معدن- مهاجم ایرانی الاهلی که نتوانست در این تیم انتظارات را برآورده خود را آماده جدایی از این تیم در تابستان پیش رو می کند.

به گزارش دنیای معدن، مهدی قایدی بعد  از درخشش در استقلال مورد توجه الاهلی امارات قرار گرفت و در نهایت پیراهن این تیم را بر تن کرد.

قایدی باوجود آنکه در چند بازی خیره کننده ظاهر شد اما ظاهرا مهدی علی سرمربی تیم اماراتی اعتقادی به این بازیکن ندارد. او در بیشتر بازی ها نیمکت نشین بوده است و به نظر می رسد که جدایی اش در تابستان قطعی است.

در صورت جدایی قایدی او راهی چه تیمی خواهد شد؟این بازیکن ایرانی با الاهلی قرارداد بلند مدت دارد و به همین خاطر بعید نیست که شاهد انتقال قرضی او باشیم.

سه مقصد احتمالی برای این بازیکن ریز نقش پیش بینی می شود:

بازگشت به لیگ ایران

بحث های زیادی درباره معاوضه قایدی با مهدی ترابی به گوش می رسد و این چیزی است که هواداران استقلال اصلا آن را دوست ندارند.

باوجود آنکه حسین زاده عملکرد خوبی در استقلال داشته است اما هواداران تیم آبی پوش بسیار دوست دارند که بار دیگر قایدی به تیم  برگردد و بعید نیست که او دوباره پیراهن این تیم را بر تن نکند.

استراماچونی و الغرافه

حتی قبل از حضور قایدی در امارات بحث پیرامون حضور این بازیکن در الغرافه زیاد بود. در صورتی که استراماچونی در الغرافه بماند به احتمال خیلی زیاد دوباره این باشگاه برای جذب قایدی ریز نقش تلاش خواهد کرد.

فوتبال اروپا

بهترین تصمیم برای قایدی حضور در فوتبال اروپا خواهد بود. رسانه های اماراتی پیش از این از کلاسکو به عنوان یکی از مشتریان جدی قایدی یاد کردند و این احتمال زیاد است که او راهی فوتبال اروپا شود که البته این بهترین تصمیم برای او خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید