227412

خوش گذرانی کوین یامگا در ایران ؛ شرایط ایده آل ستاره خارجی استقلال

دنیای معدن- کوین یامگا ستاره این فصل استقلال از شرایط زندگی خود در ایران بسیار راضی است.

به گزارش دنیای معدن، استقلال در این فصل نتایج خوبی گرفته و برخلاف سال های گذشته در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است. یکی از بهترین های استقلال در این فصل کوین یامگا ستاره فرانسوی این تیم است که تا اینجای کار موفق شده ۳ گل هم برای آبی ها به ثمر برساند و حسابی محبوب هواداران استقلال شود. شاید خیلی از خارجی هایی که در این سال ها به فوتبال ایران آمدند، به دلیل اینکه نتوانستند خودشان را با زندگی در ایران وفق دهند و یا حتی ارتباط خوبی با همبازیان و مربیان خود برقرار کنند، موفق نشدند کیفیت فنی خودشان را در فوتبال ایران نشان دهند و خیلی زود کشور ما را ترک کردند. برعکس این قضیه اگر به وضعیت تمام خارجی هایی که در ایران موفق بودند نگاه کنیم ، متوجه می شویم که آن ها هم با اطرافیان خود ارتباط خوبی برقرار کردند و هم توانستند با شرایط زندگی در ایران و به خصوص تهران خودشان را وفق دهند. آنطور که مشخص است کوین یامگا از دسته دوم است.

ارتباط خوب با استقلالی ها

کوین در این مدت کوتاه به خوبی توانسته با همبازیان و مربیان خود ارتباط خوبی برقرار کند و خیلی زود با بازیکنان استقلال رفیق شده است. همین موضوع هم باعث شده تا این بازیکن در تیم جا بیفتد و به خوبی با سایر بازیکنان هماهنگ شود.

به دنبال خانه در تهران

یامگا در حال حاضر در هتل سکونت دارد و باشگاه استقلال هم تقریبا همه شرایط رفاهی را برای او فراهم کرده است. با این حال یامگا به دنبال گرفتن خانه درتهران است و طی روزهای گذشته از آپارتمان هایی که به او معرفی شده بازدید کرده است. یامگا هنوز خانه مدنظر خود را پیدا نکرده ولی طی روزهای آینده قطعا او هم صاحب خانه خواهد شد و به آپارتمانی که باشگاه استقلال برای او تهیه خواهد کرد، نقل مکان می کند.

علاقه مند به هواداران استقلال

بعد از بازی های خوب یامگا برای استقلال ، این بازیکن محبوبیت فوق العاده ای بین هواداران این تیم بدست آورده است. از آنطرف کوین هم علاقه زیادی به هواداران دارد و معمولا به درخواست طرفداران برای گرفتن عکس یادگاری نه نمی گوید. یامگا معمولا قبل از اینکه وارد سوئیت خود در هتل آزادی شود، با صبر و حوصله کنار هوادارانی که قصد عکس گرفتن با او را دارند، می ایستد و با طرفداران عکسی به یادگار می گیرد.

رفت و آمد خانواده

خانواده کوین در این مدت چند بار به تهران آمدند تا کنار او باشند. با این حال آن ها به دلیل جشن سال نو میلادی راهی فرانسه شدند و قرار است طی روزهای آینده دوباره به ایران برگردند. البته این احتمال وجود دارد که بعد از تهیه آپارتمان برای یامگا ، خانواده او مدت زمان بیشتری در تهران بمانند.

عاشق تهران گردی

کوین از وقتی به ایران آمده توانسته خیلی از مکان های دیدنی تهران را ببیند. نکته جالب اینکه ستاره این فصل استقلال علاقه زیادی به تهران گردی پیدا کرده و از هر فرصتی برای دیدن مکان های دیدنی در پایتخت استفاده می کند و کلی خوش می گذراند. با توجه به شرایط تمرینی و مسابقات استقلال که به صورت کاملا فشرده برگزار می شود، یامگا هنوز فرصتی برای بازدید از شهرهای دیگر ایران پیدا نکرده است. با این حال اگر در تعطیلات نیم فصل فرصتی به وجود بیاید ، کوین علاقه دارد تا به شهرهای دیگر ایران هم سفر کند. لازم به ذکر است یامگا به همراه استقلال به چند شهر ایران از جمله شیراز ، مشهد ، اصفهان و ... سفر کرده ولی فرصتی برای گشت و گذار به وجود نیامده و او نتوانسته مکان های دیدنی سایر شهرهای ایران را ببیند.

علاقه شدید به غذای ایرانی

یامگا در این چند ماهی که در ایران حضور دارد، غذاهای مختلف ایرانی را امتحان کرده و شدیدا هم به این غذاها علاقه مند شده است. کوین همچنین علاقه زیادی به رستوران رفتن دارد و اگر فرصتی داشته باشد ، حتما به رستوران های مختلف تهران سر می زند.

منبع: خبر ورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید