232183

اشتباه فرهاد مجیدی در جام حذفی از نظر حسن روشن

دنیای معدن- حسن روشن پیشکسوت استقلال در مصاحبه‌ای گفت: سراجی طوری صحبت می‌کند که انگار بازیکن تیم ملی بوده و من بقالی داشتم و وقتی از تمرین برمی‌گشته از بقالی من خرید می‌کرده است.

به گزارش دنیای معدن، حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه اختلافاتی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وجود دارد و بطور مثلا سراجی در توئیتر مدعی شده پای کار فوتبال ایستاده و وعده‌هایی مثل پاکسازی و ورود افراد متخصص به فدراسیون را داده اظهار داشت: شنیده ام او قبلا مدیرعامل سایپا بوده و تیمش به لیگ دسته اول سقوط کرده و رشته‌های دیگر این باشگاه هم رویه سقوط داشته‌اند.

وی افزود: بهتراست عضو هیئت رئیسه فدراسیون که نام او را زیاد نشنیدم به جای این وعده‌ها در مورد دلایل ناکامی سایپا توضیح بدهد.

بازیکن اسبق تیم ملی تاکید کرد: سراجی طوری صحبت می‌کند که انگار بازیکن تیم ملی بوده و من بقالی داشتم و وقتی از تمرین برمی‌گشته از بقالی من خرید می‌کرده است. بهتر است افراد در حد جایگاه و سابقه خود در فوتبال صحبت کنند.

 

حسن روشن همچنین در مورد حذف استقلال از جام حذفی و شکست مقابل نساجی در ضربات پنالتی عنوان کرد: واقعا حیف شد، به نظرم سیدحسین حسینی باید در ۱۵ دقیقه آخر وارد بازی می‌شد. در هر صورت امیدوارم استقلال زودتر سر و سامان بگیرد و بتواند این حذف را در لیگ با قهرمانی جبران کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید