231999

سرمربی استقلال قائمشهری است، سرمربی نساجی استقلالی!

دنیای معدن- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اصلیتی قائمشهری دارد و حالا باید برای سومین بار در فصل جاری مقابل تیم زادگاهش قرار بگیرد.

به گزارش دنیای معدن، برادران مجیدی اصلیتی قائمشهری دارند و حالا باید بار دیگر مقابل تیم شهرشان قرار بگیرند. البته هنوز معلوم نیست که فرزاد روی نیمکت باشد اما فرهاد هست و باید برای سومین بار در فصل جاری با نساجی پیکار کند. دو بازی قبل مساوی شده و استقلال حتی در حضور تماشاگرانش نتوانسته نساجی را شکست بدهد اما بازی جام حذفی باید برنده داشته باشد.

در آن سو سرمربی نساجی یعنی ساکت الهامی استقلالی است و سابقه دستیاری فیروز کریمی را هم در استقلال دارد. تقابل این دو مربی را قبلا در فینال جام حذفی هم شاهد بودیم که الهامی ۲-۳ مجیدی را برد و تراکتور را قهرمان جام حذفی کرد. با این حال جدال این دو مربی در جام حذفی می‌تواند برای فرهاد جنبه انتقامی هم داشته باشد.

استقلال اگر نساجی راببرد در نیمه نهایی به مس کرمان می‌خورد و شانس زیادی دارد اما ابتدا باید نساجی را ببرد و به نیمه نهایی برسد. در این راه تیم مجیدی حتما باید بهتر از بازی با پیکان بازی کند وگرنه هیچ بعید نیست شگفتی دیگری در جام حذفی رقم بخورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید