231976

فنونی‌زاده: تغییرات در ترکیب اصلی پرسپولیس در این فصل زیاد بوده/ تمام بازی‌ها در جام حذفی حساس است

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی سختی مقابل آلومینیوم در جام حذفی خواهد داشت و گل‌محمدی باید از همه داشته‌های خود در بازی آلومینیوم استفاده کند.

به گزارش دنیای معدن، مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: آلومینیوم در نیم فصل اول بسیار خوب کار کرد و حتی چند هفته‌ای را نیز در صدر جدول قرار داشت، اما در نیم فصل دوم آنچنان موفقیتی نداشت. بعد از اُفت شدید این تیم نیز کادرفنی جدیدی در هفته‌های اخیر روی کار آمدند. رحمتی در دو دیداری که روی نیمکت آلومینیوم نشسته، توانسته یک برد و یک تساوی به دست بیاورد.

وی ادامه داد: برخی از کارشناسان آلومینیوم را گربه سیاه پرسپولیس می‌دانند، اما در بازی برگشت لیگ برتر توانستیم آنها را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم. باید توجه داشته باشیم که رقابت‌های جام حذفی جام شگفتی است و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. در این مسابقات تمام بازی‌های پیش‌رو سخت و حساس هستند. یحیی گل‌محمدی باید از تمام داشته‌های خود در بازی آلومینیوم استفاده کند تا با پیروزی در مرحله یک چهارم جام حذفی به قهرمانی در این مسابقات امیدوار شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره اینکه امیدوار است دیدار فینال جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال برگزار شود، گفت: اگر پرسپولیس و استقلال دو بازی پیش‌روی خود در جام حذفی را با پیروزی پشت سر  بگذارند در فینال به یکدیگر خواهند خورد. به طور حتم دیدار دربی در جام حذفی بسیار زیبا و دیدنی خواهد شد.

وی درباره اینکه پرسپولیس یک بازیکن طراح و بازیساز ندارد، عنوان کرد: تیم فوتبال پرسپولیس بهترین مهاجمان ایران را دارد، اما یک بازیساز ندارد تا با پاس‌های حساب شده برای فورواردها، موقعیت گلزنی بسازد. در سال‌های اخیر نیز خیلی از بازیکنانی که طراح و بازیساز بودند را از دست دادیم و دیگر این جای خالی پر نشد. در این فصل هم کادر فنی می‌داند که در این پست ضعف دارد، اما بازیکنی برای تیم جذب نشد. میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا و رضا اسدی هم بازیکنانی تدافعی هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه تغییرات خیلی زیادی در خطوط مختلف تیم وجود داشت، خاطرنشان کرد: تغییرات در ترکیب اصلی تیم این فصل زیاد و بیش از اندازه بود و بازیکنان آنچنان هماهنگی با هم نداشتند. بیشترین تغییر و تحول ترکیب هم در پست دفاع وسط انجام شد و بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و هنانوف در این پست جابجا شدند که اصلا این نغییرات مناسب نبود و پرسپولیس این فصل از این نقطه صدمه و لطمه خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید