226567

عبدی: پرسپولیس روی دور بُرد افتاده است/ در جام حذفی می‌توان از تیم دوم استفاده کرد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار گرفته و در حال حاضر روی دور بُرد قرار دارد.

به گزارش دنیای معدن، حسین عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس در دیدار با پیکان، اظهار داشت: امتیاز گرفتن پرسپولیس در این بازی خیلی مهم بود هر چند می‌توانست با گل‌های بیشتری این بازی مهم را ببرد و آمار گلزنی‌اش را زیاد کند. تیم کم کم از لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار گرفته و در حال حاضر روی دور بُرد قرار دارد.

وی در خصوص مسائل فنی دیدار پرسپولیس با پیکان، عنوان کرد: زمین حالت صافی نداشت، توپ می‌پرید و فکر می‌کنم تاثیر منفی روی بازیکنان گذاشته بود. پرسپولیس ۳ گل زد و آن چیزی که می‌خواست انجام داد، البته دفاع پیکان بسیار ضعف داشت. پرسپولیس توانست با گل‌های بیشتر پیروزی‌اش را تثبیت کند.

عبدی در مورد داوری دیدار پرسپولیس با پیکان و پنالتی مشکوک این دیدار، تصریح کرد: اگر داور اجازه به ادامه بازی یا آوانتاژ می‌داد، حرف و حدیث‌ها پیش نمی‌آمد و صحنه پنالتی هم آنقدر واضح نبود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس و ویستا توربین در جام حذفی، گفت: این مسابقات به جام شگفتی مشهور است، چرا که بازیکنان ناشناخته می‌خواهند خودشان را مطرح کنند و بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند. بازیکنان می‌توانند در این جام کار‌های نشدنی را انجام بدهند، به همین دلیل دیدار با تیم‌های پایین‌تر جذاب‌تر هم هست. در هر حال نظر مربی مهم است، پرسپولیس می‌تواند پنج تعویض انجام دهد، به همین دلیل اگر از تیم دوم استفاده کند، در صورت نگرفتن نتیجه می‌تواند تعویض کند.

عبدی در پایان درباره دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: پرسپولیس برابر ذوب آهن امتیاز می‌گیرد و مشکلی برای این تیم ایجاد نمی‌شود. پرسپولیس روی دور برد است و می‌تواند به آن ادامه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید