231960

عضو هیئت مدیره استقلال پرسپولیسی ها را شست و پهن کرد : مثل شما نیستیم ...

دنیای معدن- حجت کریمی در خصوص اینکه استقلال چقدر شانس قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: خیال هواداران استقلال راحت باشد استقلال شانس اول قهرمانی است.

به گزارش دنیای معدن، حجت کریمی عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص تساوی این تیم مقابل پیکان تهران در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال عملکرد خوبی مقابل پیکان داشت و بازیکنان به دنبال پیروزی بودند تا فاصله خود را با صدر جدول بیشتر کنند. استقلال در این بازی به دنبال پیروزی بود و ما می‌توانستیم برنده شویم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم و به تساوی رسیدیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص عملکرد داوری در این دیدار افزود: من نمی‌توانم در خصوص داوری اظهار نظر کنم اما آن طور که در رسانه‌ها خواندم و کارشناسان داوری صحبت کرده بودند داور می‌توانست در آن صحنه کمی بهتر عمل کند. بازیکن حریف به توپ نمی‌رسید اما داور کمی عجله کرد. البته ما مثل پرسپولیسی‌ها نیستیم که داد و بیداد کنیم و بگوییم داوری اشتباه داشت ما در زمین حرف‌مان می‌زنیم و همانطور که سرمربی تیم اعلام کرد به دنبال قهرمانی هستیم.

کریمی در خصوص اینکه استقلال چقدر شانس قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: خیال هواداران استقلال راحت باشد استقلال شانس اول قهرمانی است و مطمئن باشید تا هفته آخر برای رسیدن به این عنوان تلاش خواهیم کرد اگر از کارشناسان بپرسید همه متفق القول قهرمانی را حق استقلال می‌دانند زیرا که این تیم در این فصل بهترین تیم حال حاضر لیگ ایران است.

او درباره اینکه استقلال این هفته باید در جام حذفی به مصاف نساجی مازندران برود نیز بیان داشت: استقلال امسال به دنبال قهرمانی در هر دو جام است درست است که ما در لیگ برتر صدرنشین و شانس اول قهرمانی هستیم ولی در جام حذفی هم می‌توانیم یک عنوان خوب را کسب کنیم. من مطمئن هستم استقلال در دیدار مقابل نساجی بهترین عملکرد را خواهد داشت و به جمع چهار تیم پایانی راه خواهد یافت.

کریمی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز اذعان داشت: در جام جهانی همه گروه‌ها سخت است و نمی‌توان گفت تیمی در گروه سختی آسان قرار گرفته است اگر بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب و انجام بازی‌های تدارکاتی خود را برای مسابقات آماده کنیم می‌توانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته و برای اولین بار به دور دوم صعود کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید