231815

بازیکنان استقلال پس از توقف مقابل پیکان چه گفتند؟

دنیای معدن- تیم استقلال در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش دنیای معدن - بازیکنان استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* مهدی مهدی‌پور

*بازی خوبی بود. با احترام به تیم پیکان اگر آن اخراج اتفاق نمی‌افتاد با ۱۱ نفر می‌توانستیم برنده شویم، زیرا قبل از اخراج رافائل کامل سوار بر بازی بودیم.  

 

*با ۱۰ نفره شدن کار ما سخت شد. کاری به تصمیمات داور ندارم، اما لحن صحبت کردن مهدوی با بازیکنان مناسب نبود. گویا سر قرار دعوا آمده بود. نمی‌دانم این چه طرز صحبت کردن بود؟ آیا مشکل خاصی با هم داشتیم که وی اینگونه صحبت می‌کرد؟ داوران دیگر هم به ورزشگاه آزادی آمده و قضاوت کرده‌اند. همیشه تعامل خوبی بین داور و بازیکن بوده، اما نمی‌دانم مهدوی چرا اینگونه صحبت می‌کرد.

 

*در مورد جای‌گیری‌های مهدوی هم باید بگویم چرا تا این اندازه در مسیر ما بو. د می‌خواستیم پاس بدهیم در مسیر بود، می‌خواستیم دریبل بزنیم باز هم در مسیرمان بود. در یک صحنه به او گفتم بیا کنار می‌خواهم پاس بدهم، چرا مدام در مسیر ما هستی؟ می‌توانید صحنه‌هایش را دربیاورید و ببینید چند بار در مسیرمان قرار گرفت.

 

*به همین دلیل به او گفتم می‌روی کنار تا من پاس بدهم؟ در کل سه امتیاز مفت از دست‌مان رفت. همیشه نوع برخورد خوبی بین ما و داوران عزیز بوده، اما نوع برخورد مهدوی با بازیکنان به هیچ‌وجه خوب نبود.

 

*خدا را شکر هواداران را در کنار خودمان داشتیم. وقتی ۱۰ نفره شدیم به ما کمک کردند و تیم را در این شرایط رو به جلو بردند. به ما روحیه دادند در غیر این صورت به دلیل ۱۰ نفره شده امکان داشت کار ما خیلی سخت شود. ۱۰ نفر بازی کردن شمشیر دو لبه بود هم می‌توانستیم ببریم و هم ببازیم.

* روزبه چشمی

*با وجود اخراج بازیکن‌مان بازهم موقعیت‌های گلزنی برای برد داشتیم و فاصله‌مان را در صدر جدول بیشتر کنیم. روند بازی خوب بود، اما نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی‌مان استفاده کنیم.

*من صحنه را ندیدم. فکر کنم توپ از ابراهیم صالحی فاصله داشت و شاید دروازه‌بان ما زودتر از مهاجم پیکان به توپ می‌رسید که رسید. فکر می‌کنم اخراج سخت‌گیرانه بود. من صحنه را از تلویزیون ندیدم، اما از روی نیمکت دیدم، می‌توانست داور کارت قرمز ندهد.

*بعد از دربی و آخرین بازی سال قبل مصاحبه نکردیم، اما وقتی مصاحبه‌های دیگر را دیدم  و شنیدم، فکر کنم در آن مسابقه ما ضرر کردیم و پنالتی ما دیده نشدف، اما جو را برگردانند، اینکه استقلال سود برده و پرسپولیس ضرر کرده، ولی ما ضرر اصلی را کردیم و حتی بازیکن ازبک پرسپولیس باید اخراج می‌شد.

*ناجوانمرادنه برخی صحبت‌ها مطرح شد و کارشناسان هم صحبت کردند. یک جایی  آدم دیگر خسته می‌شود اینکه مدام گفته می‌شود نتایج بیرون زمین اتفاق رخ می‌دهد، عجیب است یعنی فقط امسال که ما صدرنشین هستیم اینگونه شده؟ و ۵ سال دیگر که پرسپولیس قهرمان شد، همه چیز درست بوده؟!   همه چیز فوتبالی بوده و درست بودده فقط امسال این مسائل هست.  

*گلایه دارم که چرا خبرنگاران به نتایج تیم ما نمی‌پردازند؟ خیلی کم در  رسانه‌ها به تیم ما  کمتر می‌پردازند، کمترین گل خورده را داریم ما بدون باخت صدرنشین هستیم و از هفته بیست وچهارم صدرنشین هستیم، نسبت به نتایجی که استقلال گرفته خیلی کم به آن پرداخته می‌شود، ولی هر اتفاقی که برای رقبای ما رخ می‌دهد رسانه‌ها دو سه هفته درگیرش هستید. دیروز در نشست خبری ارسلان مطهری یکی از خبرنگاران توضیح می‌داد و می‌گفت کنار بکشید و توضیح می‌داد فکر کردم ایشان پشت میکروفن نشسته بود و  نشست خبری آن خبرنگار بوده!

*می‌گویم اگر این موضوع هست وفقط امسال است؟ و ۵ سال گذشته همه چیز درست است امسال که تیم ما صدرنشین است  و شانس ما برای قهرمانی بیشتر است همه چیز بیرون از زمین رخ می‌دهد؟

*یک سری مشکلات جلوی پای باشگاه ما می‌گذارند که قول‌ها عملی نشود و باشگاه تلاش می‌کند، ولی بوده این یکی دوباری که قول دادند جابه جا شده و برخی انجام نشده است، ولی تمام تلاشش را می‌کنند که مشکلات حل شود و  بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

*نسبت به دوره قبل جام جهانی گروه بهتری داریم، اما گروه آسانی نیست که بگوییم ۱۰۰ درصد صعود می‌کنیم، اما گروه بهتری داریم و انشالله فدراسیون و همه تلاش کنیم که برای اولین مرتبه صعود کنیم.

* ارسلان مطهری

*چه بگویم؟ در مورد صحنه‌های داوری هیچ‌وقت نظر ندادم، اما حس می‌کنم در صحنه اخراج رافائل، سیدحسین حسینی به توپ می‌رسید. داور مقداری زود قضاوت و عجله کرد. از کمک‌هایش مشاوره نگرفت.

 

*در برخی صحنه‌ها هم روی جایگیری اشتباه داشت به طوری که زبیر نیک‌نفس برای پاس دادن باید داور را هم دریبل می‌کرد. داور محترم بازی روی جایگیری‌ها اصلاً درست عمل نمی‌کرد. قصد بی‌احترامی ندارم، اما مهدوی تصمیم‌های عجولانه می‌گرفت. پیکان هم تیم خوبی بود، اما باید باهوش‌تر بازی می‌کردیم.

 

*هواداران منت سر ما گذاشتند، اما کاری به بازی تیم‌های دیگر نداریم باید نتایجی که خودمان می‌خواهیم کسب کنیم تا به آنچه دل‌مان می‌خواهد برسیم. تمرکز ما روی کار خودمان است نه جای دیگر. بحث فنی به من بازنمی‌گردد و به کادر فنی باز می‌گردد. کادر فنی می‌داند چه کار کند و در این مورد نمی‌توانم قضاوت کنم.

 

*صددرصد، وقفه‌ها روی تیم تأثیر می‌گذارد. مقداری از تقویم فیفا عقب‌تر هستیم. چنین وقفه‌هایی روی تیمی که نتایج خوبی می‌گیرد تأثیرگذار است و مقداری تیم ما را اذیت می‌کند.

 

*برخی افراد دیگر هم صحبت‌هایی می‌کنند که مضمونش همین است. در مورد ان تیم‌ها چنین مسائلی نبوده، اما در مورد تیم ما در خیلی جا‌ها کم لطفی می‌شود. واقعاً این موضوع درست است. به شخصه یاد گرفته‌ام تا زمانی که قهرمان نشدیم در مورد قهرمانی صحبت نکنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید