231902

ادعای جنجالی یک استقلالی علیه وزیر سابق ورزش!

دنیای معدن– نوریفر ادعا کرد که وزیر سابق ورزش از استقلال برای پرسپولیس پول قرض می‌گرفته است.

به گزارش دنیای معدن، محمد نوری‌فر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای باشگاه استقلال در حاشیه مراسم خاکسپاری بیت الله خندان از پیشکسوتان عرصه رسانه گفت: در گذشت استاد بیت الله خندان را به تمامی اهالی رسانه تسلیت می گویم. ایشان از استقلالی نویس های خیلی قدیمی هستند. افتخار یکی دو فصل همکاری در بخش روابط عمومی باشگاه را داشته ام. ایشان شاگردان زیادی را هم در عرصه رسانه و هم در عرصه فوتبال معرفی کردند. خیلی از بازیکنان جوان استقلال در ابتدای فوتبالشان مورد حمایت ایشان بودند. روحشان شاد.

وی درباره عدم حضور پیشکسوتان در مراسم ترحیم گفت: من فکر می کنم همیشه همین است. بچه هایی که در رسانه کار می کنند بدانند این سرنوشت همه ماست. خیلی از کسانی که می دانید شهرت و معروفیت دارند، جایی که باید حضور داشته باشند، نیستند و چه می شود گفت.

معاون ارتباطات استقلال درباره بازار بیانیه نویسی ها نیز گفت: طرفدار فوتبال از این فضا خسته شده است. بسیاری از دوستانی که طرفدار منصف دو تیم استقلال یا پرسپولیس هستند، از این فضا خسته شده اند. ولی این فضا را ما رقم نزده ایم. قبلا نیز روی این مسئله بارها تأکید کرده ام. من طی چند روز آینده نیز فهرستی تهیه می کنم که ما هیچ وقت شروع کننده نبوده ایم و همیشه واکنش داشته ایم، مانند همین بیانیه خیلی زشت، بی ادبانه و توهین آمیزی که شب گذشته منتشر کردند که آقایان سطح را به ناسزاهای خیابانی رسانده اند. دیگر باید در همین حد با آقایان وارد دیالوگ شویم که اینها در شأن ما نیست. بیانیه شب گذشته پرسپولیس با شکایت رسمی باشگاه استقلال همراه خواهد شد.

نوری‌فر درخصوص اینکه چه زمانی قرار است جلسه ای برگزار شده و مشکلات حل شود، پاسخ داد: این حرفها از شما بعید است. آیا واقعا فکر می کنید این مسائل با صحبت درست می شود؟ قطعا این با صحبت درست نمی شود. این موضوع دیروز، هفته قبل یا ماه گذشته نیست. ۵، ۶ سالی است که این بحث در فوتبال ایران وجود دارد. آنها پنج سال قهرمان شدند، اعتراضات شدیدی علیه حمایت ها و رانت های ویژه ای که در اختیارشان وجود داشت، صورت گرفت.

او ادامه داد: نه فقط هوادار استقلال بلکه سایر تیم ها نیز به این ماجرا معترض بودند. این اتفاق چیزی نیست که تخم آن امروز کاشته شده باشد. این مسئله مربوط به ۵، ۶ سال گذشته است. قطعا علت و مقصر اصلی آن مدیریت حاکم بر ورزش و فوتبال ایران بوده است.

معاون ارتباطات استقلال صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: مدیری که تبعیض قائل می شد، وزیری که درست و عادلانه فوتبال را اداره نمی کرد، آن مدیری که نصف شب تماس می گرفت و از هیئت مدیره استقلال برای باشگاه پرسپولیس پول میلیاردی قرض می گرفت، آن وزارت خانه‌ای که این کارها را انجام می دادند، امروز باید بیایند و پاسخگو باشند که نیستند. بزرگتر از ایشان در این مملکت آمدند و صحبت کردند و پاسخ سوالات را دادند ولی از آقای سلطانی فر خبری نیست.

او درباره اینکه شرایط بیانیه نویسی و تنش موجود ادامه خواهد داشت، گفت: به عنوان مسئول رسانه ای باشگاه استقلال این فضای بیانیه نویسی را دوست ندارم ولی ما نمی توانیم بی تفاوت باشیم. شب گذشته به ما گفتند چرا جواب باشگاه پیکان را دادید؟ آنها یک اطلاعیه غیرمنصفانه منتشر کردند. مگر یک برنامه تلویزیونی (فوتبال برتر) دادگاه حکمیت مسائل داوری در این فوتبال است؟ ماشالله هزار ماشالله خیلی از کارشناسان داوری با هم هماهنگ هستند و مسائل پشت پرده و… یک سری چیزها را می گویند و یک سری چیزها را نمی بینند.

نوری‌فر در پایان گفت: مقصر این فضا باشگاه استقلال نیست و ما دوست نداریم وارد این ادبیات شویم. بخصوص ادبیات بیانیه شب گذشته پرسپولیس که من فکر می کنم این بیانیه توهین آمیز را یکی از هواداران بی ادب این تیم در فضای مجازی نوشته که فقط باید شکایت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید