228897

هافبک میلیاردی پرسپولیس، تاجر اماراتی را دست به جیب کرد

دنیای معدن- شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که گران‌ترین بازیکن فصل جاری پرسپولیس کیست؟

به گزارش دنیای معدن، شنیدیم امسال گران قیمت‌ترین بازیکن پرسپولیس رضا اسدی است که با سر و صدای بسیار زیادی به این تیم آمد اما می‌توان او را یکی از ناکارآمدترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل حساب کرد.

او که در رقابت با استقلال به پیراهن پرسپولیس رسید قراردادی به ارزش ۹ میلیارد تومان با سرخ‌ها امضا کرده که البته با آپشن‌های در نظر گرفته شده شاید دریافتی او به بالای ۱۰ میلیارد تومان هم برسد! این رقم عجیب در حالی برای این بازیکن ثبت شده که او به دلیل بازی‌های ضعیف، در برخی از بازی‌ها حتی در ترکیب پرسپولیس حضور نداشت و از روی نیمکت بازی تیمش را تماشا می‌کرد.

بالا رفتن رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس باعث شده تا کار مدیریت باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان به سختی انجام شود. تمرین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان تعطیل شد و سرخ‌پوشان با وجود حضور در ورزشگاه شهید کاظمی اعتصاب کرده و حاضر به تمرین نشدند. این در حالی است که با وجود ۱۶ هفته از برگزاری بازی‌های لیگ برتر فقط ۲۸ درصد قرارداد بازیکنان به آن‌ها پرداخت شده و این موضوع اعتراض بازیکنان را در پی داشته است.

بالا بردن عجیب رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس توسط مدیریت قبل، یکی از دلایلی است که پرداختی به سرخ‌ها را به تعویق افتاده چرا که برای پرداخت حداقل ۱۰ درصد از قراردادها به رقمی در حدود ۱۵ میلیارد تومان نیاز بوده که تهیه آن برای مدیریت فعلی هنوز ممکن نشده است.

شاید جالب‌تر باشد بدانید از قرارداد رضا اسدی مبلغ ۳ میلیارد تومان را محمد یوسفی تاجر مقیم دُبی و طرفدار قدیمی تیم پرسپولیس پرداخت کرده است! این تاجر ایرانی ساکن امارات وقتی ناتوانی باشگاه در خرید رضا اسدی در نقل و انتقالات تابستانی را دید دست به جیب شد و خودش ۳ میلیارد تومان از مبلغ قرارداد فصل جاری رضا اسدی را پرداخت کرد تا این بازیکن قرمزپوش شود.

چه بسا تاجر پرسپولیسی مقیم امارات اگر می‌دانست این بازیکن درپرسپولیس به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل می‌شود هرگز چنین مبلغی را از جیبش هزینه نمی‌کرد. به هر حال یکی از مشکلات پرسپولیس نیز تأمین مبلغ قرارداد نسبتا سنگین رضا اسدی هافبک نیمکت نشین این تیم است!

منبع: خبر ورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید