230505

وریا غفوری بعد از آشتی با مجیدی چه گفت ؟!

دنیای معدن- کاپیتان استقلال مدعی است دوری چند روزه از این تیم برایش بدترین اتفاق بوده و نتوانسته با آن کنار بیاید.

به گزارش دنیای معدن، وریا غفوری کاپیتان باتجربه استقلال که پیش از دیدار با فجرسپاسی با توجه به اتفاقاتی که در تمرین افتاده بود از سوی فرهاد مجیدی اخراج موقت شده بود و در اختیار باشگاه قرار گرفت، از روز گذشته بار دیگر مجوز همراهی این تیم را به دست آورد. وریا از روزهای دوری از استقلال به عنوان کابوس و یک اتفاق تلخ یاد می‌کند و همین موضوع را عاملی برای بازگشت و عذرخواهی‌اش عنوان کرده است.

غفوری در اینباره می‌گوید: روز گذشته تصمیم گرفتم به محل تمرین استقلال بروم و سو تفاهم را برطرف کنم. از آقای مجیدی معذرت خواهی کردم تا در بازیهای آینده بتوانم در خدمت تیم باشم و تلاش خواهم کرد تا در کنار هم بهترین اتفاق را رقم بزنیم. روزهای دور از استقلال واقعا سخت بود.

وی با اشاره به هدف تیمی خود در این تیم اینطور توضیح داد: به آقای مجیدی گفتم استقلال برای من از هر چیزی دیگری مهم‌تر است و به خصوص اینکه الان صدر جدول هستیم و برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می کنیم. خودم را جزیی از این خانواده می‌دانم و برای هدف مشترکی که داریم بالاترین توان و تلاش را خواهم داشت.

کاپیتان استقلال در پایان درباره بازی‌های حساس باقیمانده گفت: 10 بازی خیلی مهم پیش رو داریم و باید در تمامی این 10 بازی موفق ظاهر شویم تا با رسیدن به عنوان قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید