231793

پیغام غیرمستقیم اسکوچیچ به ستاره استقلالی

دنیای معدن- مهدی قایدی مهاجم ریزنقش و تکنیکی فوتبال ایران ، ستاره بی چون و چرای استقلال در فصل گذشته بود و عملکرد فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت. همین نمایش های فوق العاده ، قایدی را به تیم ملی رساند و او حتی چند بازی ملی را هم تجربه کرد.

 به گزارش دنیای معدن، قایدی بعد از درخشش در لیگ ایران ، در تابستان امسال با قراردادی خوب راهی فوتبال امارات شد تا لژیونر شدن را تجربه کند. با این حال در فصل جاری اوضاع برای مهدی خوب پیش نرفت و ستاره تکنیکی بوشهری در بسیاری از بازی های الاهلی نیمکت نشین بود.

با وجود عملکرد نه چندان خوب در فوتبال امارات ، اسکوچیچ معمولا قایدی را به اردوی تیم ملی دعوت می کرد و به نوعی از ستاره جوان تیمش حمایت می کرد. ولی در آخرین اردوی تیم ملی اوضاع فرق کرد و دیگر خبری از حضور قایدی نبود. اسکوچیچ در حالی نام قایدی را از فهرست تیم ملی خط زد که این بازیکن در تیم باشگاهی اش اکثرا نیمکت نشین است و معمولا به عنوان بازیکن جانشین به میدان می آید.

دراگان با دعوت نکردن قایدی ، به صورت غیر مستقیم این پیغام را به او رساند که اگر همین وضعیت ادامه پیدا کند و او نتواند در تیم باشگاهی اش به صورت فیکس بازی کند ، باید با حضور در جام جهانی خداحافظی کند و جایی در لیست مسافران قطر نخواهد داشت. به خصوص اینکه در خط حمله تیم ملی ترافیک سنگینی وجود دارد و خیلی ها منتظرند تا جای قایدی را در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی بگیرند.لازم به ذکر است که در روزهای پایانی سال قبل و موقع اعلام اسامی تیم ملی ، شایعه شد که قایدی به خاطر یکسری مسائل حاشیه ای به تیم ملی دعوت نشد ولی واقعیت این است که دلیل عدم دعوت از ستاره سابق استقلال به مسائل فنی و افت فاحش این بازیکن در فوتبال امارات برمی گردد.


 

دیدگاهتان را بنویسید