231618

عربشاهی: برخی دنبال سمپاشی و برکناری اسکوچیچ هستند/ بیشتر از این دنبال ضربه زدن به تیم ملی نباشید

دنیای معدن- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: آقایانی که دنبال سمپاشی و برکناری اسکوچیچ هستند و اعتقاد دارند وزن او اندازه نشستن روی نیمکت تیم ملی نیست باید بدانند اتفاقا تاکنون بهترین نتایج را کسب کرده.

به گزارش دنیای معدن، ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی قطر اظهارداشت: با اینکه لبنان تیمی دست پا شکسته و از پیش بازنده مقابل ما نبود، اما خداراشکر بازی خوبی از ملی‌پوشان شاهد بودیم و نشان دادند که به خوبی شکست مقابل کره را فراموش کرده بودند و با تمام توان مقابل لبنان بازی کردند. واقعا فوتبال قابل قبولی را تماشا کردیم و نهایت امر این شد تا برنده از زمین بیرون بیایند.

وی افزود: حقیقتا تک تک بازیکنان خوب بازی کردند و سردار هم با فضاسازی برای سایر بازیکنان به خوبی توانست دفاع لبنان را آزار دهد. بی دلیل نیست سردار در بوندس لیگا توپ می‌زند و از نظر من او یکی از بازیکنان خوب تیم ملی در این برهه زمانی است. اکنون دیگر باید به موفقیت در جام جهانی متمرکز شویم تا در آنجا هم نتیجه خوبی بگیریم. این برد را به کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم و امیدوارم به همین روند خوب ادامه دهند.

پیشکسوت فوتبال با انتقاد از رفتار برخی آقایان نسبت به اسکوچیچ گفت: باید بگویم آقایانی که دنبال سمپاشی و برکناری اسکوچیچ هستند و اعتقاد دارند وزن او اندازه نشستن روی نیمکت تیم ملی نیست باید بدانند اتفاقا تاکنون بهترین نتایج را کسب کرده، زیرا مربیانی به مراتب اسمی‌تر از او بودند، اما در کسب نتیجه ناکام بودند. شاید برند نباشد، اما از لحاظ فنی با دانش است و ثمره اش صعود تیم ملی به جام جهانی بود.

عربشاهی تاکید کرد: برخی آقایان شمشیر را از رو بسته و دنبال منافع خودشان هستند، اما توصیه من به آن‌ها این است شمشیر خود را غلاف کنند و بیشتر از این به دنبال ضربه زدن به تیم ملی نباشند. خداراشکر با شکست کره توانستیم با صدرنشینی صعود کنیم و به فوتبال دنیا نشان دهیم که بی نام نشان نیستیم و بی دلیل نیست که مقتدرانه به جام جهانی صعود کرده ایم.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: آقایان نشستند و تصمیم گرفتند تا اسکوچیچ در تیم ملی نباشد و تنها این موضوع هم به این دلیل است که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و به فکر منافع ملی نیستند. اکنون برای خودشان رییس بازی در می‌آورند، اما هنگامی که اسکوچیچ در قطر خوب نتیجه بگیرد آن وقت آن‌ها هستند که از لانه‌های خودشان بیرون نمی‌آیند و حرفی برای گفتن ندارند

 

دیدگاهتان را بنویسید