231739

حسینی: مقابل تیمی بازی داریم که به حق در جایگاه اول قرار گرفته است

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل تیمی بازی داریم که به حق در جایگاه اول است و آزمون دشواری برای بچه‌های جوان ما است.

به گزارش دنیای معدن- مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات، شروع مسابقات برای ما خیلی سخت است. اگر این موضوع همراه با بازی بزرگی مثل استقلال باشد، سختی کار بیشتر هم می‌شود. مقابل تیمی بازی داریم که به حق در جایگاه اول است و آزمون دشواری برای بچه‌های جوان ما است. با توجه به تمرینات و برنامه ریزی که داشتیم امیدوارم بچه‌ها در شرایط خوبی باشند و بتوانند فوتبال قابل قبولی را مقابل استقلال انجام بدهند.

فوتبال با تماشاگر خیلی با فوتبال بدون تماشاگر فرق دارد. حضور تماشاگران شور و حال خیلی خوبی به فضای استادیوم و بازی می‌دهد. حق مسلم مردم است که بازی را از نزدیک ببیند. البته بازیکنان جوان ما ۳-۲ سال است مقابل تماشاگران بازی نکرده و حتی خیلی از آن‌ها تاکنون در ورزشگاه آزادی با تماشاگر بازی نکرده‌اند. امیدوارم اسیر جو بازی قرار نگیرند.

خیلی از داوران هم ۳-۲ سال است در حضور تماشاگران سوت نزده‌اند. امیدوارم داور هم تحت تاثیر جو بازی قرار نگیرد، اما حضور تماشاگران گرمی خیلی خوبی به بازی می‌دهد.

مجیدی به تیم ما لطف دارد و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خیلی خوبی مقابل تیم خیلی خوب استقلال انجام بدهیم.

بودجه تیم‌هایی که من به آن‌ها رفته‌ام محدود بوده و با توجه به این بودجه سعی داریم بازیکن جذب کنیم. پیکان هم از سال‌های گذشته در تهران آکادمی خوبی داشته و همیشه سعی داریم به بازیکنان جوان و مستعد شانس بدهیم.

فوتبال در آینده متعلق به این جوان‌ها است و باید به آن‌ها اعتماد کرده و به این نفرات شانس بدهیم. امیدوارم بتوانند از این شانس به بهترین شکل استفاده کنند.

متاسفانه سامان فلاح را در اختیار نداریم. با وجود اینکه از کادر تیم ملی امید خواهش کرده بودیم او در اردوی اخیر این تیم شرکت نکند، اما در این اردو حاضر شد و آسیب دید. به این دلیل که ایمان اکبری، دیگر مدافع وسط خود را از دست داده بودیم، هر دو مدافع میانی خود را در اختیار نداریم. بحث ما این است وقتی فلاح در لیگ برتر ثابت بازی می‌کند، چه نیازی به این اردوی کوتاه مدت تیم امید داشت.

بیشتر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید در تیم‌های باشگاهی خود فیکس نیستند و به حضور در این اردو نیاز داشتند. سامان فلاح در پیکان ثابت بازی می‌کرد و بهترین تجربه برای او حضور در دیدار‌های سختی مثل بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. در این مسابقات بزرگ آبدیده‌تر می‌شد. هم ما ضربه خوردیم و هم فلاح که نمی‌تواند در این بازی بزرگ بازی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید